• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس؛

جهاد تبیین را با زبان هنر دنبال کنیم

  • کد خبر : 34461
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:33
جهاد تبیین را با زبان هنر دنبال کنیم
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین خواستار ورود هنرمندان به این عرصه شد و گفت: قطعاً با زبان هنر می‌توان بیشتر از گذشته در این عرصه اقدامات خوبی انجام داد.

حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس شب گذشته، ۸ اردیبهشت در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در استان با اشاره به اجرای برنامه‌های فاخر در هفته هنر انقلاب اسلامی بر ضرورت استمرار این روند در سال‌های آتی تأکید کرد و گفت: تکریم هنر انقلاب اسلامی نباید تنها به یک هفته محدود شود بلکه باید در طول سال مستمر باشد.

وی با بیان اینکه موضوع هنر، موضوعی گسترده است؛ تمام موضوعات هنری اثرگذار هستند، افزود: هنر انقلاب اسلامی تنها در چارچوب مررزهای جغرافیایی ایران نمی‌گنجد بلکه به صورت فرامرزی است. این هنر است که می‌تواند با زبان گویای خودش اثر ماندگار را خلق کند همانطوری که در آثار شهید آوینی می‌بینیم و اندیشه‌های ایشانماندگار شده است.

عبدالله‌زاده با تأکید بر اینکه تمام عرصه‌های هنری می‌توانند در این عرصه به خوبی نقش ایفا کنند، به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: قطعاً با زبان هنر می‌توان بیشتر از گذشته در این عرصه اقدامات خوبی انجام داد و هنرمندان باید در این عرصه ورود کنند.

وی گمشده بشر امروز را واژگان زیبایی مثل آزادی و عدالت و حقوق بشر دانست و گفت: این‌ها را با زبان هنر و به دست توانمند هنرمندان انقلاب اسلامی که دغدغه اسلام و انقلاب دارند، می‌توان به زیبایی به دنیا عرضه کرد لذا باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال در بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی بیش از ۵۰۰ برنامه شاخص در سطح استان به همت بسیج و سپاه اجرا شد، گفت: دبیری این برنامه‌ها به عهده بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها و با همکاری سایر ادارات و دستگاه‌های دیگر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه شایسته است که در سومین حرم اهل بیت(ع) در راستای پاسدار ارزش‌ها با زبان هنر گام‌های مؤثری برداریم، شهدا را هنرمندان واقعی توصیف و بر ضرورت تداوم راه آنان در این مسیر تأکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34461

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.