• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

اعلام همبستگی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با مردم فلسطین در روز جهانی قدس

  • کد خبر : 34415
  • 08 اردیبهشت 1401 - 14:18
اعلام همبستگی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با مردم فلسطین در روز جهانی قدس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از حضور اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز ۸ اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی برنامه های روز قدس گفت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است و فرصتی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به حضور باشکوه اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: در این راستا اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز پس از تجمع در مساجد با قریب ۲۰ دستگاه اتوبوس در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی جهان حضور باشکوه مومنان روزه دار در راهپیمایی این روز خط بطلانی بر ادعاهای بی اساس رژیم صهیونیستی و نیز اعلام انزجار از اقدامات این رژیم غاصب خواهد بود.
حجت الاسلام امیدی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و هنری نیز با موضوع فلسطین، قدس و انتفاضه به همت کانون های مساجد استان برگزار خواهد شد تا همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام و بر تداوم مقاومت و پایداری تا آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منفور و غاصب اسراییل تاکید کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: ثواب تلاوت قرآن کریم در برنامه های جزء خوانی نیز به روح مطهر شهدای مقاومت و انتفاضه تقدیم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34415

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.