• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
4
روابط عمومی شهرداری منطقه شش شیراز:

اطلاع رسانی دقیق و شفاف رکن اصلی روابط عمومی منطقه در سال جدید است

  • کد خبر : 34136
  • 05 اردیبهشت 1401 - 19:30
اطلاع رسانی دقیق و شفاف رکن اصلی روابط عمومی منطقه در سال جدید است
مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه شش شیراز گفت: این واحد در سال جدید، اطلاع رسانی دقیق، سریع و صحیح در نشر اخبار و اقدامات مدیریت شهری منطقه را در اولویت اجرا دارد و مصمم است در کمترین زمان و با صحت کامل اخبار منطقه را باز نشر نماید .

به گزارش سحاب پرس، مازیار فتحی مسئول روابط عمومی منطقه شش بیان کرد: این واحد در سال جدید، اطلاع رسانی دقیق، سریع و صحیح در نشر اخبار و اقدامات مدیریت شهری منطقه را در اولویت اجرا دارد و مصمم است در کمترین زمان و با صحت کامل اخبار منطقه را باز نشر نماید .
وی با بیان اینکه انتشار به موقع و استفاده از فناوری روز اولویت آنها در اطلاع رسانی است، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن نوروز و در طرح استقبال از بهار بیش از ۳۸ خبر در پایگاه های خبری، روزنامه ها، خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و بیش از ۶۰ محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام بازنشر و تولید شد.
فتحی با اشاره به کانال های ارتباطی منطقه گفت: در حال حاضر فعالیت خبری منطقه در سایت شهرداری منطقه شش به آدرس www.zone6.shiraz.ir وآپارات و صفحه اجتماعی اینستاگرام به آدرس shiraz_city_zone6 فعال است.
مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه شش تعامل با شهروندان را لازمه مدیریتی پویا در جهت رفع مشکلات شهری دانست و گفت روابط عمومی در سال جدید تعاملی به روز و دوجانبه را با شهروندان و مدیران شهری برقرار می‌کند.
فتحی ادامه داد: در این رویکرد علاوه بر اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص اقدامات انجام شده، درخواست ها و مشکلات دریافت، سپس جهت بررسی و رفع آنها پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد. همچنین در راستای این اقدام، بستری مناسب جهت خبر رسانی فراهم می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34136

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.