• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس؛

توزیع بیش از ٧٠ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم همدلی برای ایران همدل در فارس

  • کد خبر : 3380
  • 23 اردیبهشت 1399 - 22:31
توزیع بیش از ٧٠ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم همدلی برای ایران همدل در فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی برای ایران همدل بی از ٧٠ هزار بسته معیشتی در اختیار افراد تحت پوشش کمیته قرار گرفت.

محمد بذرافشان در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی برای ایران همدل در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از اقشار ضعیف اجتماعی کمیته امداد فارس نیز با تجمیع فعالیت های خیرین توانسته نقش به سزایی در کمک به اقشار ضعیف اجتماعی داشته باشد .
وی در خصوص مرحله دوم این رزمایش نیز تصریح کرد: در مرحله اول بیش از ۵٠ هزار بسته در اختیار جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی قرار گرفت و این میزان بسته در مرحله دوم به بیش از ٧٠ هزار بسته معیشتی رسیده که این بسته های معیشتی در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا شاید سفره رزق و روزی مردم کوچک شده باشد اما در این میان سفره بخشش برخی مومنین گسترش یافته و توانسته است با حمایت های که در همنوعان خود داشته اند تصویری بی بدیل در تاریخ را به ثبت برسانند.
بذرافشان در ادامه تاکید کرد: در مرحله دوم رزمایش همدلی برای ایران همدل بیش از ٧٠ هزار بسته معیشتی در نظر گرفته شده که ارزش مالی هر بسته بیش از ٢۵٠ هزار تومان برآورد شده است.
وی اضافه کرد: تمامی این بسته به همت خیرین تهیه شده و با توجه به نوع فعالیت کمیته امداد این بسته ها که از خیرین تهیه شده در اختیار مردم مستضعف قرار خواهد گرفت.
او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لیالی قدر به سبک متفاوتی برگزار خواهد شد لذا همدلی میان افراد جامعه افزایش یافته و امید است با همدلی تمامی آحاد جامعه جشن پیروزی را در عید فطر برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3380

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.