• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس:

ارتش هر نوع تهدید را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد

  • کد خبر : 33616
  • 29 فروردین 1401 - 13:22
ارتش هر نوع تهدید را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد
فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: استکبار بدانند عمق راهبردی دشمن در دسترسی تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی ایران است و ارتش همراه با نیروهای مسلح هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ دوم رضایی در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: امروز هدیه را از امام راحل سید روح‌الله موسوی خمینی (ره) داریم که با دوراندیشی و بصیرت مثال زدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران را احیا کردند و در حقیقت انقلاب و مسائل حاشیه‌ای را نجات دادند.

وی افزود: ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی محوری  و تقارن این سالگرد با تقارن عبادت و اخلاص ماه مبارک تبریک عرض می‌کنم.

امیر رضایی ادامه داد: کارنامه مجاهدت‌ها وحماسه‌های ناب فرزندان ایثار امت اسلامی در ارتش و سایر نیرو‌های مسلح، سپاه قهرمان، نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص این شجره طیبه را تداعی میکند از شهید خلبان والا مقام محمد نوژه که افطار روزه مبارک را در ایام لیالی قدر به شربت شهادت نوشید تا دلدادگانی که در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیرو‌های مسلح متمایز از تمام دنیا با وجوه مشخصی که در خود دارند از جمله ولایتمداری که سر لوحه کار خود دارند و امروز نیرو‌های مسلح در مسیر ولایت و گوش به فرمان آیت الله خامنه‌ای هستند.

وی تاکید کرد: ولایتمداری، استکبار ستیزی، انقلابی بودن، مردمی بودن و معنویت محور بودن امروز از خصائص نیرو‌های دلیر مسلح است و شاخصه‌های مهم هستند.

امیر رضایی تصریح کرد: استکبار و اهریمن روان پریش و یاوه گو بدانند عمق راهبردی دشمن در دسترسی تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی ایران است و ارتش دست در دست سپاه قهرمان و بازو در بازوی نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص و حمایت‌های مردم با ایمان و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خامنه‌ای هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33616

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.