• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
سرپرست شرکت توزیع برق فارس اعلام کرد :

رفع موانع اداری در حوزه توزیع برق فارس با راه اندازی کلینیک سرمایه گذاری

  • کد خبر : 33513
  • 28 فروردین 1401 - 13:03
رفع موانع اداری در حوزه توزیع برق فارس با راه اندازی کلینیک سرمایه گذاری
سرپرست شرکت توزیع برق فارس اعلام کرد : با راه اندازی کلینیک سرمایه گذاری در این شرکت رفع موانع فراروی سرمایه گذاران ازجمله بروکراسی ها و تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری از نقطه آغاز تا پایان فعالیت سرمایه گذاران با ارائه کشاوره فنی دنبال می شود.

به گزارش سحاب پرس، حمید رضا جلایر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از شروع فعالیت کلینیک سرمایه گذاری برق در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و برای اولین بار در صنعت برق  کشور خبر داد و گفت : کلینیک سرمایه گذاری برق در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای اولین بار در صنعت برق  راه اندازی شده است.هدف از راه اندازی این کلینیک، رفع موانع فراروی سرمایه گذاران ازجمله بروکراسی ها و تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری از نقطه آغاز تا پایان فعالیت سرمایه گذاران است.

مهندس جلایر با بیان اینکه یکی از دلایل عدم تمایل سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در پروژه ها ، عدم وجود ساز و کار مناسب و شفافیت در بسته های سرمایه گذاری می باشد افزود: به دلیل بروکراسی های شدید اداری و طولانی بودن فرآیند صدور مجوزها ، سرمایه گذاران در سازمان ها معطل مانده و پس از گذشت چندماه سردرگمی به ناچار از ادامه مسیر سرمایه گذاری باز می مانند.

 سرپرست  شرکت توزیع برق فارس اضافه کرد : مشاوره فنی و تخصصی برای راه اندازی نیروگاه با بالاترین راندمان، امکان سنجی مکان نیروگاه، صدور مجوزهای لازم و رفع موانع ، اخذ استعلام از سازمان های مرتبط ، پیگیری فرآیند شروع تا حصول نتیجه از خدمات کلینیک سرمایه گذاری برق می باشد. علاوه بر موارد فوق ، یکی دیگر از خدمات کلینیک سرمایه گذاری برق ، ارائه مشاوره های لازم در امور مربوط به تامین برق برای کارآفرینان و سرمایه گذارانی ست که به هر نحوی قصد راه اندازی کارخانه و یا ایجاد اشتغال در محدوده شرکت توزیع برق استان فارس را دارند.

به گفته وی ، این گونه خدمات مشاوره ای در سالی که به نام تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذاری شده ، می تواند به تسریع فرآیند راه اندازی هر نوع فعالیت اقتصادی و همچنین حصول اطمینان از سرمایه گذاری انجام شده کمک نماید.

جلایر ، یکی از فرصت های طلایی و ارزشمند در بحث سرمایه گذاری را  احداث نیروگاه های تجدید پذیر به ویژه نیروگاه های خورشیدی دانست و گفت : متاسفانه در این بخش عملکرد مناسبی در کشور وجود ندارد و این نیروگاه ها، اصلی ترین مسیر برای افزایش ظرفیت تولید برق که یکی از اساسی ترین زیرساخت های کشور بوده می باشد و چنانچه سرمایه گذاران قصد سرمایه گذاری در این حوزه را داشته باشند ، شرکت توزیع برق قرارداد خرید تضمینی برق به مدت ۲۰ سال با آنان منعقد خواهد نمود.

این مسوول راه های ارتباطی با کلینیک سرمایه گذاری برق را از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس دانست و گفت :  در بخش کلینیک سرمایه گذاری ، مشاهده کامل مراحل سرمایه گذاری ، دستورالعمل ها و طرح سوال در خصوص نحوه سرمایه گذاری ، امکانپذیر می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33513

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.