• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز:

ضدعفونی معابر و اماکن شیراز هدفمند انجام می‌شود

  • کد خبر : 3340
  • 21 اردیبهشت 1399 - 16:38
ضدعفونی معابر و اماکن شیراز هدفمند انجام می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که روند ضدعفونی و گندزدایی در این کلانشهر متوقف نشده بلکه هدفمند شده و همچنان توسط سازمان‌ها و مناطق شهرداری، در ساعات شب انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا محمدحسن‌پور گفت: شیراز یکی از شهرهای کشور بود که در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کروناویروس، اقداماتی را در بخش‌های مختلف مدیریت شهری سامان داد.
محمدحسنپور با بیان اینکه از روزهای ابتدایی اسفند سال گذشته، اقدامات لازم برای ضدعفونی اماکن و معابر شهری، اعم از اصلی و فرعی، در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شده است، گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری، تامین تجهیزات لازم برای گندزدایی و ضدعفونی شهر با استفاده از توان مهندسان و ایجاد تغییراتی در تجهیزات و ماشین‌آلات موجود بود.
وی با اشاره به تداوم فعالیت پاکبانان و انجام نظافت کامل شهری در ایامی که طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده است، گفت: در این ایام، کار نظافت و پاکیزه سازی شهر، بدون هیچ خللی اجرایی شده و تداوم داشته است.
وی با اشاره به روند متفاوت ضدعفونی و گندزدایی کلانشهر شیراز براساس پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: عملیات ضدعفونی در این کلانشهر اگرچه همانند سابق در جریان است اما به دلیل بازگشایی محدود مراکز و مجامع عمومی به دلیل ماندگاری و پایداری بیشتر، ضدعفونی‌ها شبانه انجام می‌شود.
معاون شهرداری شیراز همچنین خاطرنشان کرد: علیرغم تداوم حضور کارکنان شهرداری خصوصا در بخش خدمات شهری، خوشبختانه به دلیل ارائه آموزش‌های لازم، توزیع اقلام بهداشتی و انجام مراقبت‌ها و پایش‌های لازم و مستمر، تاکنون هیچ موردی از ابتلای پاکبانان و پارکبانان به ویروس کووید ۱۹ گزارش نشده است

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3340

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.