• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
رئیس کل دادگستری فارس :

باور عمومی و اطمینان به توان تولید کنندگان داخلی می تواند چرخ های صنعت را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد

  • کد خبر : 3332
  • 22 اردیبهشت 1399 - 20:47
باور عمومی و اطمینان به توان تولید کنندگان داخلی می تواند چرخ های صنعت را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد

رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از دو واحد صنعتی در شهرستان زرقان بر اعتماد مردم و مسئولین به تولیدگنندگان داخلی تأکید کرد و بیان داشت: باور عمومی و اطمینان به توان تولید کنندگان داخلی می تواند چرخ های صنعت را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد. حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم […]

رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از دو واحد صنعتی در شهرستان زرقان بر اعتماد مردم و مسئولین به تولیدگنندگان داخلی تأکید کرد و بیان داشت: باور عمومی و اطمینان به توان تولید کنندگان داخلی می تواند چرخ های صنعت را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ظهر امروز در بازدید از این دو واحد صنعتی ضمن دیدار با مدیران آن مشکلات قضایی برخی از کارگران این دو مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

وی با تقدیر از این واحد صنعتی که با ابتکار مهندسین خود موفق به ساخت دستگاه تولید ماسک گردیده است گفت: شرایطی که در نتیجه اِعمال تحریم های ظالمانه در کشور حاکم شده است گرچه زمینه ساز آسیب های فراوانی به بدنه تولیدات داخلی بوده اما این موضوع باعث شده است تا با تکیه به خلاقیت های مهندسین داخلی ، همت تولید کنندگان و تلاش کارگران در بخش صنعت زمینه برخی از وابستگی ها از بین برود که نمونه آن طراحی و ساخت دستگاه تولید ماسک در همین کارخانه می باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس همچنین در دیدار از واحد تولیدی دیگری در شهرک صنعتی زرقان شیراز بیان داشت: برنامه مجموعه قضایی استان برداشتن موانع تولید با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و در اختیار دستگاه قضایی است و تلاش کرده ایم از ابتدای امسال بیش از سال گذشته در مسیر تحقق شعار محوری سال گام برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه بر پیگیری پرونده های این واحد تولیدی توسط دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تأکید کرد و افزود: تحقق شعار سال تنها در سایه همدلی و همکاری همه مسئولان و با به کار گیری همه ظرفیت ها ممکن است.

همچنین ارشدترین مقام قضایی استان فارس از برگزاری جلسات فرعی کارگروه شهرستانی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ها در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان بر پیگیری و رفع مشکلات قضایی واحد های بازدید شده تا حصول نتیجه نهایی توسط دبیر خانه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3332

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.