• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
7
هم زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

مدیر کل کانون فارس با هنرمند جانباز دیدار کرد

  • کد خبر : 33249
  • 23 فروردین 1401 - 13:21
مدیر کل کانون فارس با هنرمند جانباز دیدار کرد
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به همراه جمعی از معاونان و کارشناسان کانون فارس با سید رزاق امیری، نویسنده، محقق، پژوهشگر و جانباز قطع نخاعی دیدار کرد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط‌عمومی کانون فارس، سید رزاق امیری، از اسوه‌های ایثار و مقاومت است که بیش از سی سال است در زمینه نویسندگی و تحقیق و پژوهش فعالیت می‌کند.
کتاب «پارسه» در زمینه‌ی معرفی جاذبه‌های تاریخی استان فارس، یک مجموعه ۳ جلدی از اوست که به معرفی مصور و دقیق تمامی شهرها و روستاهای استان فارس می‌پردازد و ویژگی‌های جغرافیایی، تاریخی، طبیعی، رسوم و آداب و باورهای دینی و سنتی آنان را با ارائه تصویر به مخاطب ارائه می‌دهد.
در این دیدار با اهدای لوح و کتاب از امیری تجلیل شد. در بخشی از متن لوح تقدیر مدیر کل کانون فارس خطاب به امیری آمده است:
عرصه ی نویسندگی عرصه ی عشق و ارادت به انسان هایی است که می خواهند در اقیانوس خرد و اندیشه به مروارید دانایی دست پیدا کنند. از آنجا که نام مبارک شما با فرهنگ ناب احساس، اندیشه،علم‌آموزی، ایثار و مقاومت پیوند خورده است باید به احترامتان در قامت سرو از جای برخیزیم و به نشانه ی ارادت دست بر سینه بگذاریم چرا که هم قدمتان و هم قلمتان در راه خدمت به خلق و دفاع از ارزش ها و آرمان ها به ما درس استواری آموخته است.
دیدار از خانواده های محترم ایثارگر، درهفته ی هنر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است برای کسب معنویت و سپاسگزاری و پاسداشت مقام جانبازان و تجلیل از قهرمانانی که حماسه جاوید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33249

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.