• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس بیان کرد :

اجرای بیش از ۳۰۸ هزار متر مربع توسعه معابر و آسفالت در ۱۴۱ روستای استان فارس

  • کد خبر : 33230
  • 23 فروردین 1401 - 12:37
اجرای بیش از ۳۰۸ هزار متر مربع توسعه معابر و آسفالت در ۱۴۱ روستای استان فارس
مهندس احسان کریمی مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس همزمان با دهه حساب 100 امام راحل عملکرد این واحد اجرایی بنیاد مسکن را در سالی که گذشت بیان کرد و اظهار داشت : در سال 1400 مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن با اجرای 308 هزار و 946 متر مربع توسعه معابر و آسفالت ریزی سهم بسزایی در افزایش توسعه روستایی و محرومیت زدایی داشته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مهندس کریمی با گرامیداشت سال تولید دانش بینان و اشتغال آفرین عملکرد امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس را در راستای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی توصیف کرد و افزود: در سالی که گذشت شاهد اجرای ۶۳ هزار و ۲۵۱ متر مربع عملیات زیر سازی ، ۵۴ هزار متر مربع تسطیح ، اجرای ۴ هزار و ۶۵۴ متر مربع تک لبه ، و اجرای بیش از یک هزار و ۸۱۱ متر جدول بتنی و همچنین ۵۹۱ متر تک لبه سنگی در روستاهای استان فارس و مناطق کم برخوردار این استان بوده ایم .
مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس اضافه کرد : از جمله اهداف و کارکردهای این مدیریت حفظ بافت سنتی در کنار فعالیت های عمرانی است ، امور اجرایی بنیاد مسکن برای حفظ بافت سنتی روستاها در سالی که گذشت ۷۴۰ متر مربع موزاییک فرش ، ۵ هزار و ۲۰۷ متر مربع سنگفرش ، ۳ هزار و ۴۷۰ متر مربع کفپوش بتنی و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی کرده است . این عملیات عمرانی منطبق با بافت سنتی روستاها بوده است و در کنار حفظ میراث و فرهنگ سنتی روستاها موجب رفع محرومیت و افزایش سهم روستاها از توسعه نیز شده است .
مهندس کریمی ادامه داد : امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس در همه شرایط بحرانی آوار برداری و خاکبرداری در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله در کنار مردم است و در سالی که گذشت نیز خدمات قابل توجه در بخش بیرم شهرستان لارستان و سایر مناطق آسیب دیده انجام داده است.
مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه این امور اجرایی از مصالح استاندارد برای اجرای فعالیت های عمرانی بهره گیری می کند گفت: گواهینامه های متعدد تایید کیفیت مصالح ساختمانی از سوی مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس اخذ شده است و این مدیریت در تایید مصالح ساختمانی مورد استفاده از سوی سایر دستگاههای اجرایی نیز صاحب نظر است .
به گفته مهندس کریمی حضور فعال و موثر در امر بازسازی، آوار برداری و حمل مصالح در مناطق حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه (سیل و زلزله) در روستاهای سراسر کشور ، انجام فعالیت های خدماتی و مهندسی در قالب، طراحی، نقشه برداری، حمل و نقل و اجاره ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و انجام خدمات مشاوره و طراحی، نقشه برداری در طرحهای عمرانی، فعالیت های مهندسی، مدیریت و کنترل پروژه های راهسازی و حمل و نقل از دیگر فعالیت های این مدیریت است.
وی ادامه داد : تنوع پروژه های انجام شده توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلای اسلامی استان فارس محدوده وسیعی را شامل می شود که از مهمترین فعالیتهای اجرا شده توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی خاک برداری، حمل مصالح و آماده سازی اراضی می باشد. امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان فارس همواره در تلاش بوده تا در راستای انجام امور محوله تمام همت خود را بکار گمارده و کاری شایسته در خور هموطنان عزیزمان در روستاها و شهرهای کوچک استان فارس به انجام رساند و در این مسیر همواره افتخاراتی کسب نموده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33230

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.