• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز؛

توزیع روزانه ۴ هزار بسته معیشتی تا پایان رمضان در فارس

  • کد خبر : 33172
  • 22 فروردین 1401 - 21:38
توزیع روزانه ۴ هزار بسته معیشتی تا پایان رمضان در فارس
به همت ۷۰ خیریه در فارس، ۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی و در راستای اجرای طرح «افطار ۱۵» تا پایان ماه مبارک رمضان میان نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در این استان توزیع می‌شود.

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می‌شود.

مهدی محلاتی گفت: امروز دومین دوره از توزیع بسته‌های معیشتی است و امسال پانزدهمین سال طرح بزرگ «افطار» در سال اجراست و با هدف توزیع بسته‌های معیشتی نزدیک به ۴۰ تن برنج و چهار هزار سبد کالا بین مددجویان ۷۰ خیریه سراسر فارس توزیع می‌شود.

او گفت: این بسته‌ها بین موسسات نگهداری کودکان ایتام و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی فارس توزیع خواهد شد و این طرح از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز گفت: خیرین می‌توانند در یکی از طرح‌های «سلمان (س)»، «امیرالمومنین (ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» شرکت کنند.

او گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح‌ها، می‌توانند هزینه مورد نظر را به ترتیب میزان یک میلیون ریال برای تهیه افطاری برای چهار خانوار نیازمند، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای تهیه برای افطاری ۶ خانوار نیازمند و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برای تهیه برای افطاری هشت خانوار نیازمند فارس به این خیریه ارائه کنند.

محلاتی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند با تماس به شماره‌های ۰۷۱۳۲۲۷۹۶۰۰ و ۰۷۱۳۲۲۵۹۶۰۰ تماس حاصل و در طرح‌های شرکت کنند، گفت: کل بسته‌های با بالغ هزینه ۱۵ میلیارد ریال تامین شده است و یک هزار و ۵۰۰ خیر هم فعالیت داشته‌اند.

او با اشاره به اینکه تا پایان ماه رمضان چهار هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می‌شود، گفت: امروز دومین دوره از توزیع بسته‌های معیشتی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33172

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.