• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4
سرپرست شرکت گاز استان فارس مطرح کرد:

پاسداشت سرمایه ملی با نشت یابی خطوط گاز در استان فارس

  • کد خبر : 33159
  • 22 فروردین 1401 - 15:16
پاسداشت سرمایه ملی با نشت یابی خطوط گاز در استان فارس
سرپرست شرکت گاز فارس با ارایه آمار و ارقامی عملیات نشت یابی خطوط گاز استان در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد و از نگاه ویژه این شرکت برای پاسداشت سرمایه های ملی و حفظ محیط زیست خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی‌اکبر میدان‌شاهی با بیان این که اقدامات ایمنی و تلاش برای پایداری شبکه همواره در سرلوحه عملکرد این دستگاه خدمت رسان قرار دارد، اظهار داشت: به همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان این مرکز ۲۷۹۸۳ کیلومتر نشت یابی خطوط تغذیه و شبکه به همراه ۷۷۴۱۷۰ مورد نشت یابی انشعاب در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که ۹۹۳ فقره ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری گاز مورد ایمن سازی و نشت یابی قرار گرفته است، اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۱۴۹۱ مورد نشت یابی زیرزمینی و ۷۶۶۵۵ مورد نشت یابی هوایی کشف و ترمیم شده و با این اقدامات از بروز سوانح و هدر رفت سرمایه های ملی پیشگیری گردیده است.
میدان‌شاهی با تقدیر از تلاش کارشناسان در راستای خدمت رسانی به اهالی استان پهناور فارس افزود: عملیات نشت یابی تاسیسات گازی به صورت سالیانه انجام می پذیرد و ۳۰ نفر از همکاران متخصص ما در اقصی نقاط استان در این زمینه فعالیت مستمر دارند.
گفتنی است که پروژه های نشت یابی تاسیسات و خطوط گازی نقش ارزنده ای در پیشگیری از آلودگی های محیط زیستی، بهره برداری ایمن از سرمایه های ملی، جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی، مدیریت تقلیل فشار و در نهایت ارایه خدمات پایدار به مشترکان گاز دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33159

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.