• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۱۷ اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 3314
  • 17 اردیبهشت 1399 - 16:50
اخبار پلیس فارس – ۱۷ اردیبهشت ۹۹

۳۷۹ کیلو تریاک در نی‌ریز کشف شد فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷۹ کیلو تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در بازرسی از یک خودرو وانت پیکان خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر تردد یک […]

۳۷۹ کیلو تریاک در نی‌ریز کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷۹ کیلو تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در بازرسی از یک خودرو وانت پیکان خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور سیرجان-قطرویه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و خودروهای عبوری را مورد کنترل قرار دادند، افزود: مأموران در این راستا یک خودرو وانت پیکان را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران موفق شدند خودرو را متوقف کنند، اظهار کرد: در بازرسی از آن، ۳۷۹ کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سریعا با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

اراضی ۶۰  میلیاردی در خرامه رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۱۲ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان خرامه خبر داد.

سردار ” رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح‌های مقابله با زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی از چنگ زمین خواران، با تحقیق و بررسی‌های انجام شده و مراجعه نماینده اداره منابع طبیعی، مشخص شد تعداد ۵ نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان خرامه اقدام به تصرف اراضی به مساحت ۱۲ هکتار به صورت غیر قانونی و کاشت نهال پسته و انجیر کرده‌اند.

سردار “حبیبی” افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی موضوع و آزادسازی زمین‌های تصرف شده از ید زمین خواران به آن مکان اعزام شدند و با انجام اقدامات پلیسی و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی و محیط زیست آن شهرستان،   12 هکتار اراضی را از چنگ زمین خواران خلع ید و به منابع ملی بازگرداندند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های رفع تصرف شده، ۶۰ میلیارد ریال می باشد، افزود: در این خصوص  پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس، خاطر نشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است و از عموم شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۳ میلیاردی شکر، قند و نبات احتکار شده در شیراز

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان، انبار شکر، قند و نبات احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد ریال را در شیراز کشف کردند.

سرهنگ “یوسف ملک‌زاده”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: با توجه به کمبود شکر در بازار و سودجویی بعضی از فروشندگان با احتکار این مواد غذایی، مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار شکر، قند و نبات در یک انبار واقع در یکی از محله‌های شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ “ملک‌زاده” افزود: ماموران انتظامی بلافاصله با کسب مجوز قضائی طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید و موفق شدند ۴۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، قند و نبات که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف کنند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: انبار پلمپ و در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

حضور سردار حبیبی در منزل دو شهید والامقام ناجا

فرمانده انتظامی استان با خانواده دو شهید گرانقدر ناجا در شهرستان لارستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس، سردار”رهام بخش حبیبی” با حضور در منزل شهیدان والا مقام ” اسفندیار دواری” و “علی مسکینی” با خانواده این شهیدان سرافراز ناجا دیدار و از آنان تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

گفتنی است، شهیدان والامقام “اسفندیار دواری”  و “علی مسکینی” به ترتیب در سال های ۶۳ و ۶۵  بر اثر اصابت ترکش خمپاره و آر پی جی دشمن بعثی در منطقه “دهلران” به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

دیدار فرمانده انتظامی فارس با خانواده شهید “رحیمی” در شهرستان خفر

فرمانده انتظامی استان ضمن حضور در شهرستان خفر، با خانواده شهید گرانقدر “روح الله رحیمی” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در سفر خود به شهرستان خفر، با خانواده شهید والامقام “روح الله رحیمی” دیدار و ضمن شنیدن دغدغه های آنان، دستورات لازم برای رفع مشکلات موجود را صادر کردند.

شایان ذکر است، شهید “رحیمی” سال ۱۳۸۱ طی درگیری با اشرار مسلح در استان سیستان وبلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف ۱۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با بیش از ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.                                                                                                                                                                                       به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نیکبخت” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت، طرح دستگیری و برخورد با سارقان باغات و ساختمان های نیمه کاره در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل اختفای متهمان، در یک عملیات ضربتی ۳ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۲۵۰ متر کابل برق، ۱۵ عدد کندو عسل،کنتور و پمپ آب، موتور جوش، بالابر، ابزار آلات کشاورزی و درب و پنجره مسروقه کشف شد.

سرهنگ “نیکبخت” با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است، گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای عمل به امر به ‌معروف و نهی از منکر، هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

شناسایی و پلمپ کارگاه تولید سموم کشاورزی فاقد مجوز در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از شناسایی و پلمپ کارگاه تولید سموم کشاورزی فاقد مجوز در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالرسول مجتهدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت غیر مجاز یک کارگاه تولید سموم کشاورزی غیر مجاز مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ “مجتهدی” با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، عنوان داشت: در بازرسی از آن کارگاه، ۵ هزار و ۳۷۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۷۶۵ لیتر کود مایع، ۴ دستگاه آسیاب و خردکن، مخزن پلاستیکی، مخلوط کن، نصب قیمت و تعداد زیادی پاکت خالی سم با برندهای مختلف کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد برای خرید کود و سموم کشاورزی به مغازه‌های مجاز فروش سموم مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

وانت پیکان حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک خودرو وانت پیکان و کشف ۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه “رستاق” این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری، به یک وانت پیکان مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “نوشاد” با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند، عنوان داشت: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و  اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف کالای قاچاق ۲ میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی ممسنی به قائمیه، موفق به شناسایی یک کامیون حامل بار شدند.
سرهنگ “قسام” افزود: ماموران با توقیف این کامیون موفق شدند در بازرسی از آن، ۷۰۰ عدد قفل درب سکوریت، ۲ دستگاه کولرگازی، ۱۲ دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته و چشمی مربوطه، یک دستگاه موتورسیکلت چهار چرخ و تعدادی اقلام دیگر که فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی و گمرکی بود کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

توصیه پلیس فیروزآباد  برای پیشگیری از سرقت خودرو

 فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد توصیه هایی در راستای پیشگیری از سرقت خودرو بیان کرد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: نخستین نکته در زمینه پیشگیری از سرقت خودرو این است که هنگام خرید خودرو، همان قدر که به زیبایی و امکانات آن اهمیت می دهید، به نصب لوازم ایمنی و بازدارنده بر آن نیز توجه کنید.

-اوراق شناسایی شخصی را در خودرو رها نکنید.

-شماره اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنید و شماره سریال وسایل را در جایی ثبت کنید.

-اگر بسته ای در اتومبیل دارید آنرا در معرض دید قرار ندهید.

-هرگز کلیدهای خود را در اتومبیل بدون سرنشین رها نکنید حتی زمانی که یک کار بسیار فوری دارید.

-همیشه درب ها را قفل کنید و شیشه ها را کاملا بالا بکشید.

-هرگز نام یا آدرس خود را روی دسته کلید منزل یا اتومبیل تان ننویسید، این کار ممکن است سارقان را به سوی منزل شما راهنمایی و ورود آنها را به داخل منزل میسر کند. کلید های اتومبیل را از کلید های منزلتان جدا کنید.

-اگر کت خود را در هر جایی رها می کنید و زیاد مراقب آن نیستید کلیدهایتا ن را در جیب آن نگذارید.

-در زمان فروش اتومبیل تان هرگز به یک غریبه اجازه ندهید که به تنهایی پشت آن بنشیند و آن را امتحان کند.

-یک فتوکپی از کارت اتومبیل تهیه کنید و اصل آن را در جای امنی قرار دهید.

-در صورتی که احتمال می‌دهید که تحت تعقیب هستید آینه خود را طوری تنظیم کنید که شماره پلاک اتومبیل تعقیب کننده را ببینید و سپس در یک مرکز تجاری و یا مرکز پلیس توقف کنید، توجه داشته باشید اگر کسی در منزلتان نیست به سمت خانه نروید.

-اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزد گیر ، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنید.

-شبها و صبح زود از سوار کردن مسافران جوان و مشکوک که کرایه بالاتری پیشنهاد می کنند و یا به مقصدهای فرعی و دور افتاده قصد حرکت دارند پرهیز کنید.

-حتی الامکان از انتقال مسافران غریبه به مسیرهایی که اصلا آشنایی ندارید پرهیز کنید.

-سعی کنید در انتقال مسافران از مسیرهای اصلی حرکت کنید و به بهانه خلوت بودن و روانی ترافیک از مسیرهایی که فرعی هستند و آشنایی ندارید و صرفا توسط مسافرین پیشنهاد و اصرار می کنند تردد نکنید.

-رانندگان بین شهری سعی کنند حتی الامکان از طریق ترمینال ها و شرکت های تعاونی تاکسیرانی اقدام به پذیرش مسافر کنند.

-پس از خرید اتومبیل از افرادی که کاملا آنها را نمی شناسید بلافاصله نسبت به تعویض قفل درب‌ها، قفل زنجیر و قفل پدال اقدام کنید.

-از پذیرفتن هرگونه خوراکی، نوشیدنی و خوشبو کننده ها از مسافرین ناشناس امتناع ورزید.

-هوشیار باشید چرا که سارقین گاهی تحت پوشش خانوادگی رانندگان را به مناطق خلوت کشانده و اقدام به اخاذی یا سرقت اتومبیل می کنند.

در صورتی که اتومبیل تان به سرقت رفته است :

فورا پلیس را در جریان قرار دهید.

با دادن مشخصات کامل خودرو خود از قبیل شماره پلاک ، شاسی ، موتور و رنگ پلیس را در کشف سرقت یاری کنید.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک کامیون و کشف ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی‌نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه “تنگ چوگان” این شهرستان حین گشت زنی در محور کازرون به سمت قائمیه، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۰ تن چوب قاچاق کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: راننده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

جلسه هم اندیشی با معتمدان و شورای شهر فاروق

جلسه هم اندیشی با معتمدین و شورای شهر فاروق با حضور فرمانده انتظامی مرودشت در ستاد این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش مهمی که معتمدان و شوراهای محله در خصوص ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم مختلف دارند، لذا این یگان با اعزام کارشناسان تخصصی به مساجد و مدارس سعی می کند مشارکت معتمدان و شوراها را جلب و از این توان و ظرفیت با هدف حفظ امنیت و آرامش عمومی استفاده مناسب کند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با برنامه ریزی منسجم و هدفمند سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای فعال کردن و حضور بیشتر معتمدان و شوراها برای رسیدن به اهداف که همانا ارتقاء کیفی و کمی امنیت اجتماعی است در قالب پلیس محله محور بهره برداری لازم به عمل آورد.

سرهنگ “زراعتیان” تصریح کرد: باید همگی با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به امنیت شهرمان بیش از گذشته، وظیفه خود را در مسائل اجتماعی انجام داده و زمینه های تحقق امنیت را فراهم آوریم.

دسبند پلیس بر دستان سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی‌نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ “عبادی نژاد” افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از هماهنگی قضائی، با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های اطلاعاتی، یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده اسناد و مدارک پلیس، لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، به عموم شهروندان توصیه کرد: هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا  با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و ما را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

عزت، آبرو و امنیت کشور ما ثمره خون شهیدان است

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با حضور در منزل شهیدان عرصه نظم امنیت “عبدالکریم تصدیقی، مهدی مشکیان، رضا بهرامی و محمدعلی جنتی فر” گفت: عزت، آبرو و امنیت کشور ما ثمره خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “خسرو رزمجویی” در این دیدارها، خانواده شهدا را نمونه‌های بی‌نظیر ایثار و فداکاری و الگوی مناسبی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: خانواده شهداء از بزرگترین سرمایه‌های نظام هستند.

وی افزود:شهیدان با ایثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادند و در این راه با نثار خون خود پرچم امنیت و آرامش را در کشور پر افتخار ایران اسلامی به اهتزاز درآوردند.

سرهنگ “رزمجویی” با اشاره به اینکه عزت، آبرو و امنیت کشور ما ثمره خون شهیدان است، عنوان داشت: ما تا قیامت مدیون خون شهداء هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم  و با پیروی از ولایت فقیه راه آنان را ادامه دهیم.

کشف ۱۰ تن چوب لیمو قاچاق در بوانات  

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف ۱۰ تن چوب لیمو قاچاق و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوانات حین اجرای ایست و بازرسی و کنترل خودروها در محورهای مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن چوب لیمو قاچاق کشف شد،گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

این مقام انتظامی ارزش چوب‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان،۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از مردم خواست: هرگونه خبر و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

تعامل نیروی انتظامی با زندان زمینه ساز اقتدار و ارتقا امنیت اجتماعی است

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در دیدار رئیس اداره زندان، گفت: ارتباط سازنده زندان با نیروی انتظامی، زمینه ساز اقتدار و ارتقا امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مراد صارمی” در این دیدار، به اهمیت ارتقا احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظام بخش  تلاش می‌کنند تا ضمن پیشگیری از ناهنجاری‌ها، امنیت پایدار را برای جامعه به ارمغان آورند.

وی اداره زندان را نهادی مهم در افزایش نظم و امنیت در جامعه دانست و گفت:کار زندان از مشاغل حساس محسوب می شود؛ چرا که رسالت و ماموریت این سازمان، بازپروری و اصلاح زندانیان است و این کار نیازمند تلاش زیاد و از خودگذشتگی دارد.

سرهنگ “صارمی” به تعامل این مجموعه با اداره زندان اشاره کرد و گفت: همه ما برای اهداف متعالی نظام گام بر می‌داریم و این همکاری برای بهتر شدن و رسیدن به نتیجه مطلوب که یک ضرورت به شمار می رود است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3314

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.