• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

کارگران اثرگذارترین قشر جامعه‌اند

  • کد خبر : 33095
  • 19 فروردین 1401 - 12:59
کارگران اثرگذارترین قشر جامعه‌اند
در دیدار سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس با فرمانده انتظامی این استان بر توسعه همکاری‌ها برای انجام وظایف مشترک این دو نهاد تاکید و عنوان شد که کارگران اثرگذارترین قشر جامعه‌اند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس،وحید خداپرست در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین قدردانی از تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی این استان در تامین نظم و امنیت،افزود: وظایف مشترکی بین این اداره کل و پلیس وجود دارد که ازجمله آن می توان به رسیدگی به وضعیت اتباع بیگانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد که در این راستا همکاری خوبی با نیروی انتظامی فارس وجود دارد.
سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: برنامه های توسعه ای برای افزایش همکاری‌های این دومجموعه پیش بینی شده که نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی دارد.
وی در ادامه عنوان کرد: در راستای افزایش همکاری‌ها و با توجه به رسیدگی به دعاوی شبه قضائی بین کارگران و کارفرمایان در هیات‌های تشخیص و حل اختلاف استان فارس این درخواست وجود دارد که در راستای حفظ امنیت جامعه و کارکنان این اداره کل و اعضای هیات‌های مذکور نیروی انتظامی حمایت قطعی با تامین امنیت این مجموعه‌ها داشته باشد.

کارگران فارس هیچ گاه پا را از قانون فراتر نگذاشته و همواره پشتیبان نظام بوده اند

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه این نشست کارگران را اثرگذارترین قشر جامعه‌ دانست و گفت: در مشکلات اقتصادی که ناشی از کرونا در سطح جامعه بروز کرد،پلیس به جد در حمایت از کارگران وارد عمل شد.
سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی افزود: نیروی انتظامی این استان برای دفاع از حقوق کارگران با بسیاری از مدیران کارخانجات وارد رایزنی شد و همچنین سعی کرد با تهیه و توزیع کمک های مومنانه گامی در راستای کاهش مشکلات این قشر بردارد.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات عدیده اما کارگران استان فارس تاکنون هرگز پا را از قانون فراتر نگذاشته و همواره پشتیبان نظام بوده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه به موج‌های ایجاد شده به واسطه فضای مجازی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: این رخدادهایی که در فضای مجازی ایجاد شده اغلب جوسازی است و شهروندان هرگز نباید نادانسته زبان دشمنان شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه پلیس آماده هر نوع همکاری با ارگان ها و دستگاه های اجرایی این استان است،گفت: اگر نیاز به حضور فیزیکی پلیس باشد این امکان وجود دارد که از ظرفیت ماموران انتظامی یا پلیس محله بهره برده شود.
حبیبی در پایان نسبت به افزایش گشت های مشترک این دو نهاد نیز اعلام آمادگی کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33095

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.