• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس:

عصر حاضر، عصر نبرد روایت هاست

  • کد خبر : 33078
  • 19 فروردین 1401 - 21:30
عصر حاضر، عصر نبرد روایت هاست
دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی و رئیس حوزه هنری استان فارس عصر حاضر را عصر نبرد روایت‌ها دانست و بیان کرد: رسانه‌های معاند با هر ابزاری تلاش می‌کنند که وقایع مهم به‌خصوص وقایع انقلابی را به هر شکلی که می‌توانند تحریف کنند که نقش هنرمندان انقلابی در این عرصه بسیار مهم تعریف می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش کارگروه اطلاع رسانی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس، وحید نمازی، در مراسم افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدای رهپویان وصال که در تالار حافظیه شیراز برگزار شد، گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی، هفته پاسداشت تفکر و مکتب هنر انقلابی است.

وی تصریح کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی، پاسداشت اندیشه فردی است که هم در حوزه اندیشه و علم و هم در عمل شهید شاخصی است و فعالیت‌های متعددی را در جریان انقلاب انجام داده است.

نمازی با بیان اینکه شهید مرتضی آوینی سرچشمه هنر انقلاب است، اظهار کرد: این هفته، پاسداشت مکتب این شهید و همه هنرمندان و فعالان مردمی عرصه فرهنگ و هنر است.

دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس یادآور شد: عمده سیاست‌ها و رویکردهای حوزه هنری انقلاب اسلامی در این هفته به‌عنوان نهادی که مرکز و پرچمدار هنر انقلاب است، پرچم‌داری هنر انقلابی در زیست بوم فرهنگی استان فارس است. مهم‌ترین رویکردی که انتخاب شد تجلی بوم‌گرایی در استان است.

وی این عصر را عصر نبرد روایت‌ها دانست و بیان کرد: رسانه‌های معاند با هر ابزاری تلاش می‌کنند که وقایع مهم به‌خصوص وقایع انقلابی را به هر شکلی که می‌توانند تحریف کنند، یکی از این وقایعی که در استان فارس اتفاق افتاد و تلاش می‌کنند آن را تحریف کنند وقایع انفجار و بمب‌گذاری در حسینیه شهدای رهپویان وصال است.

رئیس حوزه هنری فارس با تأکید بر اینکه تکلیف هنرمند انقلابی این است که بتواند روایت هنری وقایع انقلاب اسلامی مخصوصا در استان را ترسیم کند، افزود: عمده فعالیت‌هایی که امسال در هفته هنر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است معطوف به همین موضوع است، تلاش شده است که با استفاده از ظرفیت‌های هنری استان به شکل‌های مختلف این رویداد مهم را در استان روایت کنیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم از خانواده شهید مهدی اثنی عشری به‌عنوان شهید شاخص سال بسیج هنرمندان فارس تجلیل شد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33078

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.