• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
شهردار صدرا:

ویژه برنامه های هنر انقلاب اسلامی از این هفته آغاز و در طول سال استمرار خواهد یافت

  • کد خبر : 32956
  • 18 فروردین 1401 - 13:31
ویژه برنامه های هنر انقلاب اسلامی از این هفته آغاز و در طول سال استمرار خواهد یافت
شهردار صدرا در دیدار با مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: هنر انقلاب اسلامی، هنری زنده و پویا و دارای هویت جامع است، ویژه برنامه های هنر انقلاب اسلامی از این هفته آغاز و در طول سال استمرار خواهد یافت.

به گزارش سحاب پرس، در جلسه ای با حضور دکتر پرنیان شهردار صدرا و دکتر مجید میکائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا برنامه های ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی در شهر صدرا بررسی شد.

دکتر میکائیلی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ستاد متمرکزی با حضور سازمان بسیج هنرمندان و سایر نهادهای فرهنگی در استان تشکیل شده است، گفت: در این ستاد با تمرکز بر مسائل و مزیت‌ها و نیازهای برآمده از زیست بوم فرهنگی و اجتماعی استان، یکسری تولیدات و برنامه‌های هنری طراحی شده‌اند که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس محور برنامه‌هایی که قرار است توسط این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و همچنین در طول سال ۱۴۰۱ اجرا شوند را مردم‌محور، مسئله‌محور، محصول‌محور و اثربخش اعلام کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به شهر جدید صدرا به عنوان پایگاه فعالیت‌های ویژه هنرمندان با توجه به نگاه زیست بوم و استعدادهای رشد جمعیتی داریم.

دکتر پرنیان شهردار صدرا نیز با اشاره به آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی هنری زنده و پویا و دارای شخصیت و هویت جامع با قابلیت الگو شدن جهانی برای ملت های آزاده دنیاست و چهره‌هایی نظیر شهید آوینی، هوشمندانه، با احساس مسئولیت و تعهد، هم ارزش این نعمت را نیک دانستند و هم از این عطیه خداوندی به شکل بهینه و با هدف صعود، عروج، کمال و بالندگی استفاده کردند.
شهردار صدرا با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی با ویژگی‌ها و مولفه‌های خود خاص انقلاب اسلامی ایران و الگوی آزادگان جهان و متعهد به حقیقت و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌باشد افزود : مجموعه شهرداری صدرا از همه ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای اجرای برنامه های انقلابی به ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت گفتمان رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی در طول سال و مشارکت با سازمان بسیج هنرمندان، سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام و ستاد نمازجمعه صدرا استفاده خواهد کرد.

دکتر فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز در این نشست بیان داشت:
با توجه به سیاستهای فرهنگی شهرداری صدرا از سال گذشته حرکت منسجمی در جهت شناسایی هنرمندان شهر صدرا و شبکه سازی و ارتباط با آنان آغاز شده که هفته هنر انقلاب اسلامی می‌تواند نقطه عطف تعامل و هم افزایی با این هنرمندان باشد.
ایشان با اشاره به ویژه برنامه های این هفته در شهر صدرا گفت: دیدار با خانواده شهدا و مفاخر شهر صدرا، انجام فضاسازی محیطی با هدف ترویج هنر انقلاب اسلامی، اجرای دیوار نگاره، برگزاری برنامه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان شهر صدرا و آثار آنان و برنامه های متنوع دیگر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام شهر صدرا و ستاد نمازجمعه این شهر در دستور کار است که از هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز و در طول سال ادامه خواهد یافت.

در این جلسه استاد رفعتی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهر صدرا نیز با برشمردن ظرفیت های هنرمندان شهر صدرا و استان فارس بیان کرد: چتر حمایتی دستگاههای اجرایی، استعداد و ظرفیت هنرمندان شهر صدرا را ملی و بین‌المللی خواهد کرد.

یادآور می شود هفته هنر انقلاب اسلامی در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ فروردین‌ماه خواهد بود که در این مدت برنامه‌های متعددی در سطح استان فارس اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32956

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.