• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
6

اخبار پلیس فارس – ۱   فروردین ماه  ۱۴۰۱

  • کد خبر : 32557
  • 01 فروردین 1401 - 14:43
اخبار پلیس فارس – ۱   فروردین ماه  ۱۴۰۱

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت فرارسیدن سال نو فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحال و الاحوال، حوّل […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت فرارسیدن سال نو

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحال و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

اکنون که در اولین لحظات گذر از سال ۱۴۰۱ هستیم، این باز شکوفایی و بهار طبیعت را به مردم شریف استان فارس تبریک می‌گویم. سالی که گذشت گرچه با شیوع ویروس کرونا، سالی سخت بود اما مردم فارس بار دیگر نشان دادند که در شرایط دشوار، دلهایشان مانند همیشه با مهر و مودت در کنار یکدیگر و برای هم می‌تپد و سختی‌ها در برابر محبت این مردم ناتوان خواهد بود.

در سالی که گذشت فرزندان شما در نیروی انتظامی استان در تمام عرصه‌های تعیین شده و در همه ساعات شبانه روز با وجود مخاطرات فراوان، مشغول خدمتگزاری به شما مردم فهیم استان فارس بودند و امید آنکه در تأمین امنیت و آرامش توانسته باشیم رضایت خاطر هم استانی‌های عزیز را جلب کنیم.

در آستانه سال ۱۴۰۱، نیروی انتظامی با شعار “پلیس هوشمند، قانون‌مداری و نشاط بهاری” مانند سنوات پیشین آماده ارائه خدمات به مردم عزتمند استان می‌باشد و در این لحظات از خداوند منان برای شما و خانواده‌های بزرگوار همکارانم، آرزوی سالی خوش، به دور از هرگونه کدورت و بیماری را مسئلت دارم.

و من الله توفیق

فرمانده انتظامی استان فارس

سرتیپ پاسدار        رهام بخش حبیبی

دیدار شهردار شیراز با فرمانده انتظامی فارس

صبح امروز شهردار شیراز به همراه جمعی از مدیران سازمان‌ها با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار سردار “رهام‌بخش حبیبی” بیان کرد: افتخار امروز پلیس این است که با عمل به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر و تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال نو باید مثل سابق خدمتی کنیم که مورد رضایت خداوند باشد، گفت: به لطف خداوند خدمت صادقانه پلیس روز به روز باعث عزت این نیرو در بین مردم شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو و حضور بیشتر مردم در مکان‌های عمومی و تفریحی، ماموران پلیس آماده‌تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

در ادامه شهردار شیراز ضمن تبریک سال نو به کلیه معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی حاضر در جلسه، گفت: خدمات پلیس در طول سال ۱۴۰۰ بسیار ستودنی است و من به نوبه خدمت از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

آقای “سیداحسان اصنافی” با بیان اینکه نیروی انتظامی با تلاش‌های خستگی ناپذیر و خدمات مضاعف به مردم بسیار خوشنام است، گفت: ما شاکر این نیروی خدوم هستیم و در همه زمینه‌ها حاضر به تعامل و همکاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه به پشتوانه حمایت‌های مجموعه استانی به ویژه پلیس تلاش شده است تا جلوه ظاهری شهر شیراز نمود داشته باشد، گفت: با همت همه مسئولان چهار کمپ‌ نوروزی جهت استفاده مسافران نوروزی دیده شده است.

آقای “اصنافی” عنوان داشت: تا پایان تعطیلات نوروز سعی کنیم آن چیزی که شایسته شیراز است نمودار کنیم و زحمات همکاران شما در نیروی انتظامی واقعا ستودنی است و امیدرواریم با همکاری این دو مجموعه اثری ماندگار از خود به جا بگذاریم.

مراسم تحویل سال نو با حضور سردار “حبیبی” در پاسگاه انتظامی ” رستاق”

فرمانده انتظامی استان سال نو را در پاسگاه انتظامی “رستاق” شهرستان داراب در بین خانواده‌های شهدا، جانبازان و متنفذین تحویل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در این مراسم که در فضای کاملا صمیمی برگزار شد، بیان کرد: آمده ایم در این منطقه تا در کنار همکاران و مردم باشیم و امسال با شعار “پلیس هوشمند، قانون‌مداری و نشاط بهاری” شروع کردیم و ان‌شا‌الله سالی پر خیر و برکت برای همه مردم عزیز و ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

گفتنی است در این مراسم که در محوطه پاسگاه انتظامی “رستاق” برگزار شد، حجت‌الاسلام “سیدکاظم موسوی” رئیس کل دادگستری فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی، رئیس بازرسی استان و تعدادی از کارکنان انتظامی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و تعدادی از کارکنان تقدیر به عمل آمد.

اهداء گل توسط شهردار به کارکنان پلیس فارس

آقای “سیداحسان اصنافی” شهردار شیراز با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با اهدا شاخه‌های گل به کارکنان انتظامی، از عملکرد پلیس در راستای خدمات مضاعف به مسافران و برقراری نظم و امنیت در سطح استان فارس تقدیر کرد.

رسیدگی به امورات انتظامی شهروندان در قرارگاه نوروزی

فرمانده انتظامی استان با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) از نزدیک با تعدادی از شهروندان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای تکریم ارباب رجوع، سردار “رهام‌بخش حبیبی” به همراه جمعی از معاونان پلیس‌های تخصصی با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) از نزدیک با مردم دیدار و مطالبات آنها را در خصوص موارد انتظامی بررسی و دستورات لازم برای مرتفع کردن خواسته‌های آنان صادر شد.

کشف اولین محموله تریاک در سال جدید با همکاری پلیس یزد و فارس

فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو و کشف اولین محموله ۳۹۲ کیلویی تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ یزد و فارس در سال جدید خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “خاتم” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور “یزد-شیراز” در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “سرچهان” با همکاری پلیس خاتم با برپایی تور ایست و بازرسی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، گفت: در بازرسی از این سواری ۳۹۲ کیلو تریاک کشف شد.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راننده قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

کامیون ۴۰ میلیاردی قاچاق روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه کامیون قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان “فسا” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه کامیون قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان فسا مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران سریعا ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه کامیون کشنده قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد پلاک اصلی خودرو جعلی و متعلق به یکی از کشورهای همسایه می‌باشد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کامیون مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه در این خصوص مالک پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: در سال جدید برخورد با هرگونه قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مسافران نوروزی

ظهر امروز رئیس پلیس راهور استان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در راستای کنترل ترافیک در ورودی شیراز اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مسافران نورزوی کردند.

مصالحه ۷۴ درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر اجتماعی کلانتری های استان فارس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مصالحه ۷۴ درصدی پرونده‌‎های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در سال۱۴۰۰ خبر داد.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در سال گذشته حدود ۴۱ هزار نفر برای دریافت خدمات مشاوره ای به مرکز دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان فارس مراجعه کرده و به صورت تخصصی از خدمات مشاوره فردی بهره‌مند شده اند.

وی افزود: از تعداد پرونده های ارجاعی به مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها، ۷۴ درصد منجر به سازش شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: در سال گذشته در راستای ارتقاء سطح دانش مشاوران، یک عنوان کتاب با موضوع “مخدرها، آسیب‌ها و چالش‌ها” توسط کارشناسان مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تهیه و تالیف شده است.

سرهنگ “محمدی” اظهار داشت: مرکز مشاوره پلیس فارس در سال های اخیر توانسته است با تعامل سازنده با سازمان‌ها به خوبی در حوزه روان شناسی و مشاوره، رشد و توسعه اثرگذاری داشته باشد؛ به گونه‌ای که امروزه مرکز مشاوره پلیس فارس نزد مراکز علمی و دانشگاه‌ها شناخته شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس در طول هفته به صورت صبح و عصر آماده ارائه خدمات مشاوره به شهروندان در زمینه های روانشناسی، خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، تربیتی، ازدواج و … می باشد و شهروندان می‌توانند به آدرس میدان حر، روبروی کلانتری ۱۱ زند مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۷۰۰۶ تماس و نسبت به اخذ نوبت مشاوره فردی اقدام کنند.

وی گفت: در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند، سامانه پاسخگوی تلفنی صدای مشاور، آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان عزیز می باشد. لذا مردم می توانند در ساعات اداری با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره فردی توسط کارشناسان مرکز مشاوره پلیس فارس بهره مند شوند.

طرح برخورد با موتورسواران متخلف در شهرستان “اوز”

فرمانده انتظامی “اوز” گفت: طرح انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف توسط پلیس این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ “هادی محمدیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: به منظور ارتقاء نظم و امنیت عمومی، طرح برخورد با راکبان موتورسیکلت‌سوار متخلف طی هفته گذشته در شهرستان “اوز” اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در اجرای این طرح ۱۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکت خلاف در معابر، تردد در پیاده‌روها، مخدوش و پوشاندن پلاک و ایجاد آلودگی صوتی کرده بودند را توقیف کنند.

سرهنگ “محمدیان” با اشاره به اینکه در این طرح ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد، اظهار داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس به هر دلیلی بخواهد آسایش مردم را بر هم بزند با برخورد قاطع مواجه خواهد شد و این طرح به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

پیام بهداشت روان مرکز مشاوره پلیس فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32557

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.