9

سامانه تلفنی ۱۸۱۹، پاسخگوی ۲۴ ساعته به تماس های مردمی در حوزه درمان

  • کد خبر : 32530
  • 28 اسفند 1400 - 14:30
سامانه تلفنی ۱۸۱۹، پاسخگوی ۲۴ ساعته به تماس های مردمی در حوزه درمان
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سامانه تلفنی ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه (MCMC) به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس های مردمی در حوزه درمان است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: این مرکز به صورت شبانه روزی، پاسخگوی تماس های مردمی به عنوان مرکز پاسخگویی به انتقادات، مسایل و پیشنهادات مردم در زمینه نحوه ارایه خدمات درمانی است.

او افزود: پیگیری و پاسخگویی به بیش از ۹۲۵ هزار تماس از ابتدای سال جاری تا کنون در این مرکز نشانگر تلاش بی وقفه کارکنان MCMC در راستای سرعت بخشیدن به افزایش سطح کمی و کیفی ارایه خدمات درمانی در فارس است.

مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز(MCMC)، از شهریور ۱۳۸۹ برای نخستین بار در کشور، در شیراز راه اندازی و در طول این سال ها همواره خدمات آن در حال توسعه بوده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32530

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.