• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
به مناسبت روز جانباز صورت گرفت؛

تقدیر از مدیر کل کانون پرورش فکری فارس

  • کد خبر : 31960
  • 16 اسفند 1400 - 15:00
تقدیر از مدیر کل کانون پرورش فکری فارس
هم زمان با میلاد با سعادت قمر بنی‌هاشم و روز جانباز، از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تجلیل شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، کارکنان کانون فارس در جلسه شورای فرهنگی از سعیدرضا کامرانی، جانباز جنگ تحمیلی با اهدای هدیه تقدیر کردند.
منصور امینی، معاون اداری مالی کانون فارس در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: گفتن از ایثارگری و جانبازی در راه خدا برای ما که تجربه نکرده‌ایم سخت است. او با اشاره به آیه ۱۱۷ سوره توبه ادامه داد: جانبازان، ایثارگران و شهدا با خدا معامله کرده‌اند و جایگاهشان در نزد خدا برتر است و بهشت برین به آنان وعده داده شده است. امینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حضرت امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود به این موضوع اشاره کرده و فرمودند: من مردم ایران را به مراتب بالاتر و برتر از امت حجاز در عصر رسول الله و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین و امام حسین می‌دانم. معاون اداری مالی کانون فارس در پایان گفت: لازم است با گرامی داشت چنین روزی کودکان و نوجوانان را بیش از پیش با ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا کرد.
سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس نیز با اشاره به مقام والای حضرت ابوالفضل علیه‌السلام گفت: جانبازان کسانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در دوران جنگ تلاش کردند و آسیب دیدند. او گفت: نخواسته‌ایم شعاری عمل کنیم و از جانبازان و شهدا استفاده‌ی ابزاری کنیم اما واقعیت است که همه ما مدیون آنان هستیم. جانبازان، شهدا و قهرمانان جنگ در هر جغرافیایی از این عالم، در همه سرزمین‌ها مورد احترام هستند و مردم و مسوولان برای کسانی که برای وطن و دینشان مبارزه کرده‌اند، ارزش ویژه‌ای قائلند. مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید رشادت های رزمندگان و قهرمانان جنگ را برای کودکان و نوجوانان بازگو و در راه تربیت نسل آینده با بیان این واقعیت‌ها تلاش کنیم.به گفته‌ی کامرانی، این واقعیت‌ها را باید مکتوب کرد، فیلم ساخت، نمایش اجرا کرد، نقاشی کشید و … . با این همه واقعیت، به داستان تخلیلی نیازی نیست؛ بسیاری از این واقعیت‌ها، تاثیرگذارتر از تخیل و جلوه‌های ویژه بیشتری دارند.کامرانی افزود: کانون به عنوان پایگاهی که در حوزه تعلیم و تربیت فعال است، باید این الگوهای رفتاری را به کودکان و نوجوانان معرفی کند و رشادت‌هایشان را بازگو کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31960

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.