• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3

افتتاح ساختمان نظام دامپزشکی استان فارس

  • کد خبر : 31930
  • 15 اسفند 1400 - 13:24
افتتاح ساختمان نظام دامپزشکی استان فارس
ساختمان نظام دامپزشکی استان فارس با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور افتتاح شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی نظام دامپزشکی استان فارس ، محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور و هیئت همراه با حضور عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ، عبدالحسن صمدنژاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ، احمدرضا تابع بردبار رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان ، محمدجواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و جمعی دیگر از مسئولین و پیشکسوتان استان فارس ، ساختمان نظام دامپزشکی استان را افتتاح و از آن بازدید کردند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به نقش استان فارس در میزان تولیدات کشاورزی کشور گفت بخش خصوصی با کاهش هزینه و سرعت در انجام امورات محوله ، توان اجرایی خود را در محقق شدن این امر بیش از پیش اثبات و در جهت تسریع و بهسازی آن تلاشهای خود را مضاعف خواهد کرد. محمدرضا صفری خاطر نشان کرد استان فارس در همه شاخص‌های ارزیابی در حوزه نظام دامپزشکی الگویی برای کشور است و رضایت خوبی در حوزه تخصصی و بهره برداران این استان وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاداری فارس با تاکید بر توان اجرایی بخش خصوصی اذعان داشت حرکت نظام دامپزشکی استان فارس در تامین و استقلال مالکیت ساختمان بسیار حائز اهمیت و برای سایر استانها می تواند الگوی مناسبی باشد. ایشان افزودند عملکرد نظام دامپزشکی استان فارس در امور اجرایی خصوصا امور واگذار شده از دولت به بخش خصوصی ، با وجود محدودیت های زیاد دارای کارنامه قابل قبولی می باشد.

احمدرضا تابع بردبار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی نظام دامپزشکی گفت این ساختمان به متراژ ۲۲۰ متر مربع در شهریور ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خریداری و مراحل بهسازی آن طی مدت ۵ ماه انجام گرفت. ایشان افزودند این مهم پس از ۲۱ سال فعالیت صنفی و بلاتکلیفی اسکان دائم محقق شده است.
در پایان از زحمات و تلاشهای این عزیزان با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31930

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.