• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
3
​رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

فاز اول بلندگوهای شهری شیراز دهه فجر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 31522
  • 05 بهمن 1400 - 15:17
فاز اول بلندگوهای شهری شیراز دهه فجر افتتاح می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از افتتاح فاز اول بلندگوهای شهری در دهه فجر خبر داد و گفت: این بلندگوها کاربری مسیر راهپیمایی را پوشش می‌دهد، در مناسبت‌های دیگر نیز استفاده می‌شود و با تکمیل این بلندگوها ۶۸ کیلومتر از فضای شیراز را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مصطفی مشفقیان در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر در فارس با بیان اینکه ۱۸ پروژه عمرانی برای افتتاح در دهه فجر در نظر گرفته شده است، افزود: در سطح شهر فضاسازی با رویکرد معرفی دستاوردهای انقلاب تبلیغات و فضاسازی صورت می‌گیرد.
او همچنین با بیان اینکه ۴۵۰۰ متر فضای تبلیغی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ورود جدی برای معرفی دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب در این مدت انجام می‌شود.
مشفقیان با بیان اینکه شهرداری در فضاسازی شهری در مناسبت‌های مختلف دست تنها است و می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها در امور فرهنگی مشارکت کنند، گفت: رویداد سفیر افتاب در ۱۲ نقطه شهر و در محلات پرجمعیت و کم برخوردار برگزار می‌شود.
معاون شهردار شیراز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ۳ جانبه بین صداوسیما و اوج و شهرداری برای ساخت سریال احمدبن‌موسی(ع) بیان کرد: مستند ۱۰ قسمتی به اسم رنج دوران نیز به صورت موشن گرافیکی تولید شده و همچنین طرح احیای هویت فرهنگی اجتماعی محلات با محوریت مساجد که یک طرح جامع فرهنگی است در دهه فجر کلید می‌خورد.
زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان استانداری فارس در کمیته زنان و خانواده نیز گفت: در ۳ بعد شهری، روستایی و عشایری برنامه‌ها ترتیب داده شده است. برای نخستین بار میدان دادن به نوجوانان و جوانان مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل نوجوان ۱۵ ساله به عنوان مسئول کمیته بانوان شیراز در نظر گرفته شده است.
او افزود: نمایشگاه منطقه‌ای زنان عشایر برگزار می‌شود همچنین به صورت تخصصی در حوزه فرزندآوری ورود کردیم. تخفیف ۵۰ درصد فروش کتاب برای خانواده‌های دارای سه فرزند هستند و بازدید رایگان از اماکن تاریخی برای خانواده‌های دارای ۴ فرزند نیز در نظر گرفته شده است.
محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس نیز در این نشست گفت: افتتاح واحدهای مسکونی، برپایی جشن‌های ازدواج، اهدای جهیزیه و توزیع سبدهای معیشتی همچنین حمایت از طرح‌های اشتغال و خدمات رایگان بهداشتی به روستاها و نقاط عشایری از برنامه‌های دهه فجر است.
حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صمت فارس نیز عنوان کرد: استفاده بهینه از توان کسبه و اصناف در دهه فجر مورد توجه است، از روز یازدهم آذین‌بندی فروشگاه‌ها، پاساژها و واحدهای صنفی در خور شان شیراز انجام می‌شود.
او با بیان اینکه اطراف محل شاهچراغ (ع) با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی برپایی جشن و پذیرایی از مردم را داریم، افزود: دیدار با خانواده شهدا با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و ارائه کمک‌های مومنانه نقدی و غیرنقدی از دیگر برنامه‌ها است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31522

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.