• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2
​رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری شیراز خبر داد

راه اندازی ۸۶ ایستگاه بارانداز در معابر پرترافیک شیراز

  • کد خبر : 31486
  • 13 بهمن 1400 - 14:43
راه اندازی ۸۶ ایستگاه بارانداز در معابر پرترافیک شیراز
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری شیراز، از ادامه روند احداث و توسعه ایستگاه‌های بارانداز حاشیه‌ای تخلیه بار در سطح شهر خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش نعمتی گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی تردد ناوگان بار و تخلیه بار و بارگیری خودرو‌های حمل نقل بار در سطح شهر احداث ۱۰۸ ایستگاه بارانداز حاشیه‌ای دیگر نیز در ۱۵معبر به تصویب شورای ترافیک شهر رسید که از این تعداد ۳۰ ایستگاه در ۷ معبر پرترافیک شهر تاکنون راه‌اندازی شده که با احتساب بارانداز‌های اجرا شده از قبل مجموعا تعداد ۸۶ ایستگاه در ۱۹ معبر به بهره برداری رسیده است.
او افزود: با توجه به اولویت بندی‌های در نظر گرفته شده و اجرای زیر ساخت‌های طرح تردد مکانی و زمانی خودرو‌های حمل بار و در راستای اجرای برنامه عملکرد پنج ساله شهرداری شیراز؛ تعداد ۵ ایستگاه در یک معبر دیگر نیز برای احداث و توسعه ایستگاه‌های بارانداز حاشیه‌ای تخلیه بار در دستور کار سازمان در سال ۱۴۰۰ قرار دارد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز با بیان اینکه حجم وسیعی از ترافیک معابر شهری مربوط به ترافیک خودرو‌های باری سرگردان در حال جستجوی محل پارک است، گفت: راه‌اندازی بارانداز‌های حاشیه‌ای تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهری که در اثر اشغال فضای پارک دیگر خودرو‌ها و پارک دوبل بوجود آمده بود، داشته است؛ لذا این اقدام با هدف ساماندهی تردد، نظم دهی و سهولت تخلیه و بارگیری خودرو‌های باری، روان‌سازی ترافیک معابر شهری، ایمن‌سازی جابه‌جایی کالا و کاهش خطرات احتمالی در حین انجام عملیات تخلیه و بارگیری و مدیریت مصرف سوخت؛ در حال اجرا در سطح معابر شهری است.
نعمتی گفت: محل این بار انداز‌ها با تابلو ایستگاه تخلیه بار و خط کشی‌هایی به رنگ زرد در حاشیه خیابان مشخص شده است. توقف موقت در محل بارانداز حاشه‌ای تخلیه بار برای سایر خودرو‌ها (به غیر از ناوگان بار) ممنوع است و در صورت مشاهده توسط دوربین‌های نظارتی، گشت نظارت و پلیس راهور خودرو‌های متخلف اعمال قانون خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31486

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.