• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
​رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد

استقرار آتش نشانان شیراز در ۲۳ نقطه شهر

  • کد خبر : 31403
  • 22 بهمن 1400 - 13:10
استقرار آتش نشانان شیراز در ۲۳ نقطه شهر
آتش نشانان شیراز با استقرار در ۲۳ نقطه مشخص شده با خودرو‌های سبک و سنگین، تامین ایمنی و تمهیدات ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ را بر عهده داشتند.

به گزارش سحاب پرس، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با فرارسیدن ۲۲ بهمن و راهپیمایی مردم ولایتمدار شیراز در این روز، سازمان آتش نشانی شیراز نیز به منظور تامین ایمنی راهپیمایان، تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفت و همگام با اقشار مختلف مردم با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد هادی قانع گفت: در همین راستا علاوه بر اینکه ۲۳ ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل قرار داشت، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، اکیپ‌هایی از آتش نشانان در ۲۳ نقطه به همراه انواع خودرو‌های سبک و سنگین، تانکر‌های آب، نردبان و بالابر، و همچنین ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در نقاط مشخص شده مستقر شده و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور موثر داشتند.
وی افزود: مدیران و مسئولان عملیاتی سازمان نیز با خودرو‌های سبک آتش نشانی به صورت سیار، ضمن گشت زنی و سرکشی به نیرو‌های استقراری، وضعیت ایمنی مسیر‌ها را تحت کنترل داشته و به بررسی نقاط مشخص شده پرداختند.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به حضور تعداد زیادی از آتش نشانان در این مراسم به صورت خود جوش گفت: تعدادی از آتش نشانان غیرشیفت نیز ضمن حضور در این مراسم و تجدید بیعت با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایمنی و سلامت هموطنان حاضر در این مراسم را نظاره گر بوده و وضعیت ایمنی مسیر‌های راهپیمایی را تحت کنترل داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31403

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.