• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
استاندار فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز :

رفع موانع تولید، حل مشکل کار و کارگر است

  • کد خبر : 3098
  • 19 اردیبهشت 1399 - 11:10
رفع موانع تولید، حل مشکل کار و کارگر است

دکتر عنایت آلله رحیمی در جلسه کارگره تسهیل و رفع موانع تولید که بعد از بازدید از دو واحد صنعتی و تولیدی در شیراز انجام گرفت با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و نقش جهشی آنان در تولید و تحقق شعار جهش تولید اظهار داشت: سیاست های اصلی نظام نیز بر همین امر […]

دکتر عنایت آلله رحیمی در جلسه کارگره تسهیل و رفع موانع تولید که بعد از بازدید از دو واحد صنعتی و تولیدی در شیراز انجام گرفت با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و نقش جهشی آنان در تولید و تحقق شعار جهش تولید اظهار داشت: سیاست های اصلی نظام نیز بر همین امر استوار است و در این راستا باید اولویت همه تلاش ها برای پایداری تولید و جهش آن و سپس جذب سرمایه گذاری جدید باشد و باید بر همین مبنا مشکلات پیگیری و رفع شود.

وی افزود:مشکلات تامین سرمایه در گردش از جمله درخواست های واحدهای تولیدی است و حل مشکلات واحد های تولیدی حل مشکل کار وکارگر است.

نماینده عالی دولت در استان تغیر شیوه های تولید و حرکت به سمت استانداردهای موجود را از جمله راهکارها برای حل مشکل بازاریابی در صنعت ساختمان دانست و ابراز امیدواری کرد: راهکارهای موثری برای رهایی از تنگنا های قانونی وجود دارد. 

گفتنی است جلسه با بازدید استاندار فارس از واحد تولید آرد و تولید ورق های نمای ساختمانی و بررسی مشکلات این واحد ها ادامه یافت.

سیاح فر مدیرعامل کارخانه توضیحاتی را راجع به نحوه تولید ورقهای کامپوزیت دراین شرکت به استاندار و هیئت همراه وی ارائه داد.

خانداداش رئیس هیأت مدیره ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه ای که به منظور حل و فصل مشکلات مربوط به شرکت مذکور گرد هم آمده بودند درخواست خود مبنی بر اخذ مبلغ ۲۰۰۰میلیارد ریال سرمایه در گردش از بانکهای ملی و رفاه را که نمایندگان آنها از حاضرین در جلسه بودند مطرح کرد.

خانداداش ابراز امیدواری کرد با تامین میزان اعتبار درخواستی خطوط دیگر کارخانه که قبلا فعال بوده اند جانی دوباره گرفته و شروع به فعالیت می نمایند که این امر میتواند سهم بسزایی در اشتغال شهر شیراز و استان فارس داشته و نیروهایی که سال گذشته تعدیل شده اند به کار برگردند.
طیبی مدیرعامل منطقه ویژه در حاشیه این نشست ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(موضوع بند الف تبصره۱۸) در مناطق آزاد و ویژه با وجود اخذ مصوبه ها و موافقت های لازم از سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صمت توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه،از بالاترین مقام اجرایی استان درخواست کرد تا با پیگیریهای جدی و همیشگی خود در اجرای این مصوبه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گره از کار صنعتگران مستقر در بگشاید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3098

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.