• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
5
فرماندار ممسنی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا :

اعلام وضعیت سفید شهرستان نشانه موفقیت مدیران و مردم در گام اول مبارزه با کرونا است

  • کد خبر : 3095
  • 19 اردیبهشت 1399 - 10:59
اعلام وضعیت سفید شهرستان نشانه موفقیت مدیران و مردم در گام اول مبارزه با کرونا است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی فرماندار گفت :اعلام رسمی وضعیت سفید شهرستان بیانگر موفقیت مدیران و مردم در گام اول مبارزه با بیماری کرونا است .وی افزود :گرچه اعلام این وضعیت وظیفه مدیران و مردم در گام دوم مبارزه با کرونا را سنگین تر نموده و ضرورت دارد اقدامات ستاد با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی فرماندار گفت :اعلام رسمی وضعیت سفید شهرستان بیانگر موفقیت مدیران و مردم در گام اول مبارزه با بیماری کرونا است .
وی افزود :گرچه اعلام این وضعیت وظیفه مدیران و مردم در گام دوم مبارزه با کرونا را سنگین تر نموده و ضرورت دارد اقدامات ستاد با رویکرد جدید مبتنی بر فاصله گذاری هوشمند اجتماعی با دقت بیشتری تصمیم گیری و اجرا گردد .
رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان ممسنی که در سی امین جلسه این ستاد صحبت می کرد اظهار داشت :می بایست همانند گام اول پیش بینی لازم برای جلوگیری و مبارزه با بیماری کرونا مدنظر نظر اعضا باشد تا با رویکرد علمی پیش بینی شده روند شیوع ان خدای ناکرده سیر صعودی خطرناک پیدا نکند که در ان موقع مقابله بسیار سخت خواهد بود .
داود ایوبی با تاکید بر اهمیت نیروهای شاغل در معاونت بهداشت شهرستان بر جدی گرفتن اقدامات فرهنگی در گام دوم مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت :مدیران و ناظران و بازرسان دقت نمایند تا ضمن اجرای تصمیمات ستاد کرونا از نظارت بر قیمت ها و گران فروشی و اجحاف احتمالی به مردم غفلت نشود .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی بیان داشت :لذت مدیریت صحیح و هدفمند و همراه با برنامه را این روزها در مدیریت شیوع این بیماری می توان چشید زیرا که از سلامت مردم که یکی از مهم ترین وظایف حکومت است صیانت می گردد .
در این جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از اخرین وضعیت تعداد بیماران کرونایی شهرستان ارایه و هم چنان خواستار توجه لیشتر مردم و مسولین به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی توسط مردم و صنوف و …شد .
در این جلسه پس ارایه گزارش اقدامات ادارات عضو ستاد هماهنگی لازم برای اجرای مصوبات ستاد کرونای مرکز و استان و پیشنهادات شهرستانی اتخاذ گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3095

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.