• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
3
با توجه به بارندگی‌های پیش رو

نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه هفت در آماده باش هستند

  • کد خبر : 30777
  • 08 دی 1400 - 12:31
نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه هفت در آماده باش هستند
با برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه هفت آماده باش نیروهای خدمات شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در سطح استان و شهر شیراز جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه با حضور معاون خدمات شهری و مسوولان و مدیران منطقه به ریاست اکبری شهردار منطقه هفت برگزار شد.
 اکبری در این جلسه با بیان این مطلب که تمام نیروهای خدمات شهری به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در حالت آماده‌باش کامل هستند، تاکید کرد: این افراد و تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.
شهردار منطقه هفت از لایروبی جداول روباز و روبسته، جمع آوری روزانه برگ های درختان، اجرای کانیوا، جدول گذاری و پاکسازی  لایروبی رودخانه خشک خبر داد  و افزود: نقاطی که در بارندگی گذشته دچار آب گرفتگی شده اند مورد بررسی قرار گرفتند و اقدامات لازم در جهت رفع موارد و مشکلات آن انجام شد.
اکبری خاطرنشان کرد: از ابتدای فرا رسیدن فصل بارش اقدامات لازم در خصوص هرس درختان و شاخه های شکسته جهت آمادگی در زمان بارش برف و باران انجام گرفته است اما برای آمادگی بیشتر نیروهای فضای سبز نیز در  آماده‌باش کامل خواهند بود. 
اکبری گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی و آمادگی در زمان بارش توسط شهرداری انجام شده است اما شهروندان نیز باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و گذاشتن زباله غیر از ساعات اعلام شده در مقابل منازل،جداول و معابر خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آبگرفتگی نظاره گر بارش رحمت الهی باشند.
اکبری در خصوص پیش بینی اسکان موقت شهروندان در زمان بحران، افزود: پیگیری‌های لازم جهت اسکان موقت شهروندان در زمان بحران در سالن های ورزشی، ساختمان های شهرداری و مساجد سطح منطقه با مسوولان و یاوران شورا انجام شده است و در صورت نیاز در این مکان ها اسکان داده خواهد شد.
گفتنی است جلسه هماهنگی نیروهای اجرایی نیز با حضور معاونین و مسولان و کارشناسان خدمات شهری شهرداری منطقه هفت برگزار شد و دستورات لازم در خصوص شیفت بندی نیروها در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته و همچنین جانمایی ماشین آلات و تجهیزات و بررسی کانال های روباز و بسته در سطح منطقه صادر شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30777

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.