• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

تشکیل نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس فارس

  • کد خبر : 3070
  • 17 اردیبهشت 1399 - 19:05
تشکیل نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس فارس
نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس با حضور اعضا در استانداری فارس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس به ریاست معاون سیاسی، سیاسی و اجتماعی استاندار فارس و دبیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با حضور اعضاء برگزار شد
سید احمدرضا احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همه آحاد جامعه و ادارات و سازمان است اظهارداشت: امروز تمامی عزت و امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.
وی بیان داشت: این شهدا بودند که از بزرگترین سرمایه خود که همان جان خود بود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم و باید یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و در جهت اعتلای فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
احمدی زاده افزود: دفاع مقدس دارای گنجینه های ارزشمندی است که باید این گنجینه ها استخراج و مورد استفاده قرارگیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارفارس گفت: در ماه های گذشته و با ورود ویروس کرونا به کشور دوباره هم دلی و از خود گذشتگی های دوران دفاع مقدس در دل همه متبلور شد و یک بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس اتحاد و همبستگی در جامعه به وجود امد.
در ادامه سرهنگ پاسدار سعید کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به ارایه گزارشی از اقدامات ستاد بزرگداشت چهل سالگی استان ارائه کرد و بیان داشت: استان فارس با تقدیم ۱۵ هزار شهید و اعزام بیش از ۲۷۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای در دفاع مقدس داشته است که اگر به آمار توجه داشته باشیم ۹درصد رزمندگان، ۸درصد شهدا و ۵ درصد جانبازان دوران دفاع مقدس متعلق به استان فارس است که این امار نشاندهنده نقش ویژه استان در دفاع مقدس است.
مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس از سالروزآزادسازی خرمشهر شروع و تا پایان سال در قالب ۴۳ هفته برنامه ریزی شده است که با همکاری دستگاه های اجرای استان و نهاد های نظامی انتظامی استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه دفاع مقدس استان صورت گرفت تصریح کرد: تجلیل از ۴۰ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس و چاپ ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس از جمله این برنامه ها بوده انجام شده است و امسال نیز در قالب چهل سالگی دفاع مقدس برنامه ریزی لازم صورت گرفته که به دستگاه های متولی ارائه خواهد شد.
در پایان این جلسه اعضائ حاضر به بیان نقطه و نظرات خود پرداختند و مصوبات لازم جهت برگزاری برنامه ها به تصویب اعضاء رسید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3070

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.