• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

تجلیل از معلمین نمونه عشایری در استان فارس

  • کد خبر : 3048
  • 17 اردیبهشت 1399 - 18:44
تجلیل از معلمین نمونه عشایری در استان فارس

مدیر کل امور عشایر فارس در سی و ششمین دوره بزرگداشت مقام معلم که در آموزش و پرورش عشایر فارس برگزار شد گفت: شرایط کنونی حاکم در کشور درس های زیادی را به ما آموخت و آنچه که مسلم است وبه دنیا ثابت شد کشور ما در بیشتر ارزش ها متفاوت تر از کشورهای دیگر […]

مدیر کل امور عشایر فارس در سی و ششمین دوره بزرگداشت مقام معلم که در آموزش و پرورش عشایر فارس برگزار شد گفت: شرایط کنونی حاکم در کشور درس های زیادی را به ما آموخت و آنچه که مسلم است وبه دنیا ثابت شد کشور ما در بیشتر ارزش ها متفاوت تر از کشورهای دیگر عمل کرد و این فرهنگ دوستی و همگرایی و کنار هم بودن را از فرهنگ غنی اسلام و پشتکار و عزم راسخ معلمین عزیز دانست که به جامعه منتقل گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش عشایری فارس به مناسبت هفته بزرگداشت معلم به قداست این شغل شریف اشاره کردو  اذعان  داشت معلمین ما یک بار دیگربه صورت خودجوش و یک نمادی از خودگذشتگی و با شرایط سخت آموزش را ادامه داده و نگذاشتند این خلاء اسیب جدی به فرزندان جامعه خصوصاً دانش آموزان عشایر خدشه وارد کند.

بهنام حیدری با اشاره به آموزش ۲ هزار و ۶۰۸ دانش آموزش عشایری از طریق فضای مجازی گفت : به ۴ هزار دانش آموز ش عشایری در استان فارس که دسترسی به اینترنت ندارند با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، توسط ۴۰۰ مدیر و آموزگار، ۳۵ راهبر آموزشی به صورت فرد به فرد آموزش حضوری در حال برگزاری است.

وی گفت : با توجه به وضعیت کرونا در جامعه و عدم دسترسی بعضی از دانش آموزان عشایری به تلویزیون ، اینترنت و گوشی هوشمند، بسته های آموزشی که حاوی تکالیف هدفمند، آزمون های مداد کاغذی و … توسط راهبران آموزشی، مدیران و آموزگاران به مناطق عشایری ارسال گردید.

مدیرآموزش و پرورش عشایر فارس افزودبا توجه به شیوع ویروس کرونا و منظور جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری رده های مجازی به صورت آنلاین در شبکه شاد انجام شد.

حیدری اظهار داشت از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه تداوم روند آموزشی افزود تهیه و ارسال بسته های آموزشی ، استقرار موتور برق سیار، ارسال لپ تاب به مناطق عشایری برای بازپخش برنامه های شبکه های تلویزیونی و برقراری تماس تلفنی با دانش آموزان و اولیا و تدریس معلمان داوطلب و راهبران آموزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس با توجه به رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی ادامه فرایند تدریس سالم و دور از استرس و سایر مشکلات روانی مد نظر قرار گرفته است و در پایان از زحمات معلمان نمونه استانی و منطقه ای تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3048

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.