• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان فارس:

یک هزار زندانی مالی در استان فارس چشم انتظار احسان مردم استان هستند

  • کد خبر : 3040
  • 18 اردیبهشت 1399 - 14:07
یک هزار زندانی مالی در استان فارس چشم انتظار احسان مردم استان هستند

رئیس کل دادگستری فارس در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه با آیت الله دژکام گفت: با وجود محدودیت های ایجاد شدن ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در صدد برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان با رعایت تمهیدات بهداشتی و همچینن با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی هستیم.حجت الاسلام والمسلمین […]

رئیس کل دادگستری فارس در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه با آیت الله دژکام گفت: با وجود محدودیت های ایجاد شدن ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در صدد برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان با رعایت تمهیدات بهداشتی و همچینن با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم گلریزان در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) خواهد بود گفت: یک هزار زندانی مالی در استان فارس چشم انتظار احسان مردم استان هستند گفت: این افراد دارای محکومیت های غیر عمد مالی و مهریه هستند.
وی با تأکید براینکه عنایات ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان کمک های خیرین را به سمت آزاد سازی این زندانیان سوق خواهد داد گفت: ستاد دیه استان فارس در یک سال گذشته فعالیت های مستمر مطلوبی را دنبال کرده است که بخش مهمی از آن تلاش این مجموعه به همراهی شوراهای حل اختلاف در جهت اخذ رضایت از شکات می باشد.
در ادامه مدیر کل زندان های فارس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان گفت: با تلاش های که انجام شده ۵۵۰ نفر با مبلغ ۱۸۹ میلیارد تومان آزاد شدند.
اسحاق ابراهیمی تصریح کرد: بزرگترین حامی ستاد دیه شکات پرونده ها هستند که با رایزنی های صورت گرفته از سوی مددکاران و بخشش کریمانه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات خود را بخشیده اند.
وی اظهار امیدواری کرد امسال با حمایت های نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز ، ریاست کل دادگستری استان و همچنین کمک های مؤمنانه مردم بخشنده استان فارس بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم مالی غیر عمد را فراهم نماییم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3040

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.