• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیر کل بنیاد شهید فارس:

رئیس سازمان بنیاد شهید کشور مهمان مردم شیراز است

  • کد خبر : 30219
  • 02 بهمن 1400 - 22:34
رئیس سازمان بنیاد شهید کشور مهمان مردم شیراز است
حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به اینکه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، پنجم بهمن ماه در تالار «حافظ» شیراز برگزار می شود، گفت: قاضی زاده هاشمی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم حاضر است.

 حجت الاسلام «محمدجواد محمدی پور»، امروز (شنبه ۲ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زن در اسلام از جایگاه بزرگی برخوردار است، گفت: در شان زن مسلمان سوره مبارکه «نسا» نازل شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با یادآوری این مطلب که سوره مبارکه «کوثر» هم در رابطه با یک زن مسلمان که حضرت فاطمه زهرا (س) هست، نازل شده است، تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دریا و اقیانوسی از معارف اسلامی هستند به میمنت میلاد حضرت زهرا (س)، این سوره بر پیامبر (ص) نازل شد.

حجت الاسلام محمدی پور اضافه کرد: نبود امام (ع) باعث می شود که زمین، تمام اهلش را ببلعد و به خاطر وجود ارزشمند حضرت مهدی (عج) است که این اتفاق روی نداده است.

وی با اشاره به اینکه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، پنجم بهمن ماه با حضور مهمانان داخلی و خارجی در تالار «حافظ» شیراز برگزار می شود، افزود: در این کنگره به نقش محوری زن اشاره می شود.

حجت الاسلام محمدی پور افزود: این کنگره با حضور «امیرحسین قاضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت الاسلام «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران کشور، آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30219

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.