• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
همرمان با ۲۹ دیماه روز هوای پاک؛

دیدار فرماندار نی ریز با کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان

  • کد خبر : 30114
  • 01 بهمن 1400 - 16:14
دیدار فرماندار نی ریز با کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نیریز گفت: همزمان با روز هوای پاک فرماندار نیریز با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو و از زحمات پرسنل تقدیر کردند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس؛ صفایی رییس اداره حفاظت محیط زیست نیریز گفت: همزمان با روز هوای پاک فرماندار نیریز با کارکنان اداره محیط زیست این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار هدایت؛ فرماندار نیزیز ضمن تقدیر از زحمات مجموعه اداره محیط زیست شهرستان و با اشاره به ۲۹ دی روز هوای پاک گفت : امروزه حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی آن یکی از مهمترین مطالبات مردمی در سطح جهان است که تحقق این خواسته به اراده شهروندان مسئولیت شناس و کمک مدیران دستگاه های ذیربط وابسته است.
وی ادامه داد : متاسفانه آلودگی هوا در کشور تسریع پیدا کرده به طوری که علاوه بر کلان شهرها ، شهر های دیگر نیز درگیر آلودگی هوا شده اند، که لازم است از همین ابتدا همکاران محیط زیست با تدوین سیاست های درست از افزایش آلودگی در شهرستان پیشگیری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی، توسعه حمل و نقل عمومی، کیفیت بخشی به سوخت‌های فسیلی و حرکت به سمت انرژی‌های پاک همه و همه از اقداماتی است که باید در این راستا به انجام رسانید.
هدایت افزود: بی شک هدف از اعلام روز ملی هوای پاک ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه می باشد و از آنجا که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است این روز می تواند عامل مهمی در ایجاد این مشارکت و هماهنگی باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30114

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.