• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
رییس شورای شهر صدرا:

بهبود شرایط شهر صدرا با همکاری شهرداری و شرکت عمران صدرا امکان پذیر است

  • کد خبر : 30065
  • 29 دی 1400 - 17:07
بهبود شرایط شهر صدرا با همکاری شهرداری و شرکت عمران صدرا امکان پذیر است
رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: شهرداری و شرکت عمران باید در یک جهت و با اهداف مشترک یعنی بهبود شرایط فعلی و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم صدرا گام برداند .

به گزارش سحاب پرس، به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا، چهل و دومین جلسه ی علنی شورا با حضور خداکرم فیروزمند رئیس شورا، دکتر بهزاد پرنیان شهردار صدرا، عزیزاله روشن مدیرعامل شرکت عمران، مجتبی پارسایی، روح الله شجاعیان، مهدی کشاورزی، مرتضی زارع، هاشم عزیزی و آرش محمدی اعضای شورای اسلامی و در صحن شورای اسلامی برگزار شد با دستورجلسه همکاری و ایجاد تعامل فی ما بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و شرکت عمران صدرا برگزار شد.

خداکرم فیروزمند با اشاره به دغدغه شورای شهر برای بهبود شرایط فعلی شهر صدرا گفت: یکی از مهمترین دغدغه های شورای شهر، پیشبرد اهداف شهرداری و شرکت عمران در جهت خدمات دهی به شهروندان صدرا می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد شهرداری و شرکت عمران صدرا ادامه داد: شهرداری و شرکت عمران باید در یک جهت و با اهداف مشترک یعنی بهبود شرایط فعلی و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم صدرا گام برداند .

وی افزود: شهروندان صدرا انتظار دارند خدمات شهری را مانند کلان شهر شیراز دریافت نمایند و ما باید تلاش کنیم با تعامل خوب و سازنده بین شرکت عمران و شهرداری و سایر ادارات خدمت رسانی را شتاب دهیم.

به گفته فیروزمند در این جلسه مصوب گردید: شرکت عمران صدرا در غرب صدرا ۲۰ هکتار زمین جهت احداث میدان میوه و تره بار در اختیار شهرداری قرار دهد و مکان پیشنهادی شهرداری جهت احداث باغ خانواده توسط شرکت عمران مورد بررسی قرار گیرد، همچنین شرکت عمران مکانی را جهت احداث جایگاه چندمنظوره بنزین و گازوئیل انتخاب و نتیجه را به شهرداری اعلام نماید، موضوع واگذاری ارتفاعات صدرا در قسمت بام صدرا مورد بررسی قرار گرفت، همچنین انتخاب مشاور جهت احداث ادامه اکو پارک و احداث شهربازی بررسی گردید و در پایان جلسه در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر شهری با اعتبار بالغ بر ۳۳ میلیار تومان توسط شرکت عمران و همکاری همه جانبه موافقت گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30065

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.