• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

دانشجویان بسیجی فارس بر قله پژوهش و فناوری کشور

  • کد خبر : 30002
  • 27 دی 1400 - 12:32
دانشجویان بسیجی فارس بر قله پژوهش و فناوری کشور
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: مجموعه اقدامات این ناحیه در حوزه علمی، دانشجویان فارس را در قله پژوهش و فناوری کشور قرار داده است.

به گزارش سحاب پرس، سعید یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدفمند کردن تحصیل دانشجویان ضرورت کنونی در دانشگاه‌ها است، از استقبال دانشجویان استان فارس از طرح‌های علمی راه مهندسی و راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: برای کمک به حل مسائل استان، باید تحصیل دانشجویان هدفمند و همراه با نظر به نظام مسائل اولویت دار کشور باشد.

وی با بیان اینکه در راستای هدفمند کردن تحصیل دانشجویان، طرح راه مهندسی در شش گام به همت مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حال برگزاری است افزود: در این طرح دانشجویان رشته های مختلف مهندسی با رشته تحصیلی خود، نحوه مطالعه دروس، نیازهای صنعت به رشته تحصیلی دانشجویان و مسائل روز صنعت آشنا می شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه اجرای گسترده طرح راهیان پیشرفت در استان فارس از اقدامات دیگر این مجموعه در حوزه علمی است اضافه کرد: این طرح با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه «ما می توانیم»،
توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در حال برگزاری است که در جریان آن، دانشجویان با دستاوردهای ممتاز کشور مرتبط با رشته های تحصیلی خود آشنا خواهند شد.

یوسفی با بیان اینکه راهیان پیشرفت با هدف امید آفرینی در نسل جوان، به سبک اردوی راهیان نور در تقویم سالانه بسیج دانشجویی قرار می‌گیرد ادامه داد: ساماندهی هسته های علمی مرتبط با رشته های مختلف پزشکی در مرکز تحقیقاتی آدلان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازماندهی و ساماندهی هسته های علمی مرتبط با دامپزشکی در مرکز نوآوران بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز و فعالیت پژوهشکده شهید طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز در رشته های مختلف فنی و مهندسی از جمله اقدامات ناحیه بسیج دانشجویی فارس برای حمایت از نخبگان دارای ایده و تقویت حرکت علمی در استان است.

وی، برگزاری رویداد علمی پل با هدف جمع آوری و داوری ایده های دانشجویی برای توسعه استان فارس را از برنامه‌های علمی دیگر ناحیه بسیج دانشجویی فارس برشمرد و افزود: فرایند اجرایی این رویداد از دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: مجموعه اقدامات علمی این ناحیه موجب شد که در ارزیابی تخصصی سازمان بسیج دانشجویی کشور، استان فارس در رتبه برتر علمی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30002

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.