• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

حمایت شرکت گاز فارس از پایان نامه های تحصیلی

  • کد خبر : 29997
  • 26 دی 1400 - 17:10
حمایت شرکت گاز فارس از پایان نامه های تحصیلی
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: این شرکت از پایان نامه های ارشد و دکترا مرتبط با صنعت گاز حمایت می کند و این طرح های پژوهشی تا مرحله تولید و تجاری سازی حمایت می شوند.

به گزارش سحاب پرس، غلامعباس حسینی یکشنبه با اشاره به رتبه نخست شرکت گاز فارس در حمایت از پایان نامه های دانشجویی افزود: به منظور گسترش و نظام‌مند کردن ارتباط صنعت و دانشگاه از طریق تشویق و حمایت از پایان‌ نامه‌های تحصیلات تکمیلی در جهت رفع نیازهای پژوهشی و فناوری صنعت گاز، شرکت گاز فارس اقدام به حمایت مالی از پایان‌ نامه‌های تکمیلی کرده‌ است.

حسینی با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز این حمایت ها انجام شده افزود: ساخت دستگاه نشت‌ یاب در پارک علم و فناوری فارس، طراحی نرم افزار جست و جو و ردیابی خط سیر مشترکین گاز، ساخت دستگاه اسکوئیز یا چلانگر هیدرولیکی، تولید کنتور هوشمند و دستگاه کالیبراسیون و عیب‌یاب کنتورهای خانگی به روش تماسی از طرح های پژوهشی است که با حمایت شرکت گاز فارس در حال اجراست.

به گفته وی ، حمایت از پایان نامه های تحصیلی همه رشته‌های مورد نیاز صنعت گاز اعم از فنی و غیر فنی را شامل می‌شود و پس از بررسی نهایی، کارنامه طرح  در کمیته حمایت از پایان‌ نامه‌های تحصیلات تکمیلی مطرح و نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش پروژه مشخص می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، صرفه اقتصادی و مرتبط بودن موضوع پژوهش‌ها با فعالیت‌های شرکت گاز و نیز داشتن قابلیت اجرا و دوری از تئوری بودن فعالیت‌های پژوهشی، از جمله مواردی است که در حمایت از پروژه‌های پژوهشی، ملاک سنجش قرار می‌گیرد. چنانچه پروژه‌های پژوهشی دارای این سه مولفه اصلی باشند، حمایت مالی و معنوی از آنها انجام خواهد شد و محدودیتی در تعداد پروژه‌های مورد حمایت وجود ندارد.

کمیته تجاری سازی شرکت گاز فارس از سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده و تا کنون ۴ طرح  پژوهشی را به مرحله تولید انبوه رسانده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29997

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.