• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
استاندار فارس در جلسه توسعه روابط عمومی:

امید آفرینی و اعتماد سازی در صدر اولویت های روابط عمومی قرار گیرد

  • کد خبر : 29848
  • 23 دی 1400 - 14:20
امید آفرینی و اعتماد سازی در صدر اولویت های روابط عمومی قرار گیرد
استاندارفارس گفت: امیدآفرینی و اعتمادسازی بایستی در صدر اولویت های کاری روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه توسعه روابط عمومی اظهارداشت: مردم داری و خدمت به مردم بایستی اولویت اول دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد و روابط عمومی ها بایستی به صورت کاملاً صادقانه به انتشار اخبار و اطلاعات مثبت و امیدآفرین سازمان‌ها بپردازند.

وی بیان کرد: گزینش مدیران و کارشناسان روابط عمومی بایستی بر اساس معیارهای علمی و حرفه‌ای انجام پذیرد تا کارآمدی روابط عمومی های استان افزایش یابد.

 نماینده عالی دولت در استان فارس درباره ارتقای روابط عمومی گفت: روابط عمومی استانداری لازم است برای ارتقای مهارت و دانش مدیران و کارکنان روابط عمومی سمینارها و دوره های آموزشی تخصصی را اجرایی کند.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی جامعه بررسی و جمع بندی شده است، افزود: انتظار داریم اخبار امیدوار کننده از افزایش امید مردم توسط روابط عمومی ها و رسانه ها با هنرمندی منعکس شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: برخی تخریب ها در خصوص مدیریت ارشد استان ناشی از صداقت و روراستی و برخی بی سلیقگی ها است.

همچنین در این جلسه دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: شناسایی انتظارات مدیران ارشد سازمان ها اولین گام برای برنامه‌ریزی در روابط عمومی است که می‌تواند منجر به تعیین راهبردهای روابط عمومی و طراحی برنامه‌های اجرایی شود.

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29848

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.