• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

هشدار فوری و مهم در خصوص یک پروژه کلاهبرداری و هرمی جدید

  • کد خبر : 29133
  • 13 دی 1400 - 14:34
هشدار فوری و مهم در خصوص یک پروژه کلاهبرداری و هرمی جدید

در حدود دو سال پیش بود که با همت کلیه رسانه های معتبر اینترنتی و چاپی کشور اطلاع رسانی های گسترده‌ای در خصوص یک پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی بنام aitrades آغاز شد و چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی را برای عموم مردم نمایان کردند.

حال که در یک مقطع مهم زمانی قرار گرفته‌ایم که دشمنان انقلاب و نظام با هر ترفندی قصد بر هم زدن وضعیت اقتصادی کشور و مردم را دارند، یک چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه های معاند لوس‌انجلسی به نام ش. ا که سابقه همکاری با کلاهبرداران شرکت قلابی aitrades از جمله ع. ن (ملقب به اهورا) را در کارنامه فساد خود داشته، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت قلابی و در اقدامی کم سابقه دست به تبلیغ مستقیم برای پروژه جدیده کلاهبرداری این شیاطین و فاسدین اقتصادی به نام BVARB زده است.

نام برده که قبلا در شبکه های لوس‌انجلسی مبتذل و معاند با ارزشهای اخلاقی انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و شهر استانبول مشغول به تبلیغ و البته مهم تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی!!) مشغول به انتقال و جابجایی پولهای حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) را بر عهده گرفته است. شایان ذکر است که اقدامات و پیگیریهای قضایی در خصوص استرداد این مفسدین اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات محترم قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمین و جرثومه های فاسد اقتصادی خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه محترم و عادل قضایی کشور پاسخگوی مردم و شهدای انقلاب اسلامی مان باشند.

ضمن قدردانی از تلاشهای بی شمار و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) که با رصد , پیگیری و اطلاع رسانی به موقع شان نقاب از چهره پلید فاسدان و کلاهبرداران اقتصادی کشور را برای عموم مردم نمایان میکنند , از کلیه مردم شریف, انقلابی و شهیدپرور عزیز کشورمان نیز خواهشمندیم تا هوشیار بوده و گول ظاهر فریبنده این گرگ های در لباس میش را نخورده و سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدین‌ فی‌الارض قرار ندهند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29133

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.