• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
با حضور فرماندار ممسنی :

جلسه شورای اسلامی شهر ممسنی تشکیل شد

  • کد خبر : 2913
  • 13 اردیبهشت 1399 - 22:21
جلسه شورای اسلامی شهر ممسنی تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی با حضور داود ایوبی فرماندار جلسه شورای اسلامی شهرستان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد . فرماندار ممسنی در این جلسه گفت :جایگاه شوراها در نظام تصمیم گیری خرد و کلان در دولت های یازدهم و دوازدهم چشم گیر بوده و این روند برخاسته از احترام این دولت به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی با حضور داود ایوبی فرماندار جلسه شورای اسلامی شهرستان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد .

فرماندار ممسنی در این جلسه گفت :جایگاه شوراها در نظام تصمیم گیری خرد و کلان در دولت های یازدهم و دوازدهم چشم گیر بوده و این روند برخاسته از احترام این دولت به مشارکت مردمی در اداره کشور می باشد .
وی افزود :شوراییان شهرستان ممسنی در همه مسایل و به ویژه در برگزاری انتخابات ارام و بدون حاشیه و سالم کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند که ادامه این روند نوید بخش اثر گذاری بیشتراعضای محترم شوراها در توسعه اینده شهرستان به جای خواهد گذاشت .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی اضافه نمود :اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاییان و عشایر شهرستان هم در ایجاد وحدت و همدلی برای برگزاری انتخابات ارام و بدون حاشیه و هم در تمهید مقدمات ان نقش بسیار مهم و اساسی داشتند که جای تقدیر و تشکر از همه اعضای شورای اسلامی دارد و ان شالله همه انها مورد تقدیر کتبی قرار خواهند گرفت .
رییس شورای شهرستان ممسنی با تشکر از رویکرد فرماندار در دخالت دادن و همفکری با اعضای شوراها گفت :مردم داری و اعتقاد به داشتن برنامه و بی طرفی فرماندار باعث رفع خیلی از مسایل و مشکلات شهرستان در طول دو سال گذشته از جمله مسله مهم انتخابات شده که باعث رضایت عمومی از عملکرد دولت شده است .
ایلوش شریفی افزود :در ماههای اخیر بحث قیمت شن و ماسه و کسب و کارهای کوچک که به علت بیماری کرونا باعث خساراتی به واحدها و کارکنان انها شده است و مشکلاتی برای واحدهای شن و ماسه ومردم شده که انتظار است برای رفع مشکلات انها اقدامات موثری در کوتاه مدت انجام شود .
در ادامه جلسه دیگر اعضای شورای شهرستان نظرات و پیشنهادات خودرا در خصوص مصوبات جدید شورای ترافیک شهرستان در خصوص مسدود نمودن بعض خیابانها اعلام و خواستار نظارت بیشتر بر نحوه توزیع ارد در مناطق روستایی و عشایری شهرستان شدند .
در ادامه با بحث و تبادل نظر اعضا تصمیمات لازم برای رفع مشکلات مردمی در دوران کرونایی در شهرستان اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2913

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.