• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
6

سردار سلیمانی بزرگ مرد حماسه ساز تاریخ است

  • کد خبر : 29104
  • 13 دی 1400 - 10:50
سردار سلیمانی بزرگ مرد حماسه ساز تاریخ است
مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت ، حرم و امنیت ایران اسلامی به ویژه این بزرگ مرد حماسه ساز تاریخ و همرزمان غیورش که این انقلاب تا همیشه ، از وجود پر برکتشان مانا و پاینده خواهد ماند.

به گزارش سحاب پرس، پیام دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

سیزدهم دی سال ۱۳۹۸، ملت ایران در سوگ مردی نشست که تعبیری خالص از یک رزمنده و بسیجی ولایت مدار ،یک مددکار ، یک الگوی انسانیت و عاشق به خدمت مردم و خانواده های شهدا بود و در وصیت نامه عارفانه این شهید بزرگوار به خوبی گواه این حقیقت است.

بزرگ مردی که نه تنها یک مجاهد فی سبیل الله بود، بلکه می توان از او به عنوان انسانی شاخص با ابعاد ارزنده شخصیتی یاد کرد که موجب مقبولیت عام او در میان مردم شد و شهادت ایشان نور محبوبیت ایشان را فروزان تر نمود و سیزدهم دی ماه حزن ملت گواه این محبوبیت بود.

گرامی می داریم یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت ، حرم و امنیت ایران اسلامی به ویژه این بزرگ مرد حماسه ساز تاریخ و همرزمان غیورش که این انقلاب تا همیشه ، از وجود پر برکتشان مانا و پاینده خواهد ماند.

امید آنکه ما نیز بتوانیم رهروانی راستین برای مسیر ولایت مداری آن شهید والامقام و «مکتب حاج قاسم» آن پهلوان میدان باشیم و آرمان های بلند ایشان چراغ راه ما در کاهش آسیب های اجتماعی ، آبادانی ایران بزرگ و ایجاد صلح ، آرامش، امنیت و اقتدار در ایران سرافراز باشیم.

از درگاه یکتای بی همتا برای آن شهید والا مقام ، علو درجات الهی را مسئلت و امیدوارم درخت تنومند انقلاب با حضور جوانان ،نخبگان بستر تحقق آرمان های انقلاب و رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) شود .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29104

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.