• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

روکش اسفالت محور خومه زار به میشان کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 2910
  • 13 اردیبهشت 1399 - 22:19
روکش اسفالت محور خومه زار به میشان کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی در مراسمی با حضور دکتر ایوبی فرماندار و دکتر گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر انصاری نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسولین و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت ضوابط بهداشتی فاز اول روکش اسفالت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی در مراسمی با حضور دکتر ایوبی فرماندار و دکتر گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر انصاری نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسولین و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت ضوابط بهداشتی فاز اول روکش اسفالت شهر خومه زار به روستای میشان ماهور میلاتی کلنگ زنی شد .
فرماندار ممسنی در ایین کلنگ زنی گفت :با عنایات مسولان دولت تدبیر و امید و با پیگیری های انجام شده توسط دولت و نماینده شهرستان در حوزه راهسازی اقدامات بسیار خوبی در خصوص بازگشایی و روکش اسفالت محورهای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان انجام شده است .
دکتر ایوبی اضافه نمود :اتمام پروژه بزرگراه قائمیه و نوراباد و روکش اسفالت قریب ۸۰ کیلومتر جاده های فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال در ۴بخش شهرستان از اقدامات اساسی در طول دو سال گذشته بوده است .
رییس شورای ترافیک شهرستان ممسنی اضافه نمود :با همه اقدامات انجام شده گرچه قسمت اعظمی از مشکلات مرتفع شده ولی هم چنان جاده و ابرسانی به روستاها و مزارع بزرگترین مشکل مردم شهرستان ممسنی است .
ایوبی بیان داشت :علاوه بر پیگیری احداث سد پارسیان ضرورت دارد پیگیری بیشتری برای تخصیص اب اشامیدنی و کشاورزی از سد چم شیر برای شهرستانهای ممسنی و رستم و بخش ماهور میلاتی انجام گیرد .
وی با ذکر پیگیری های انجام شده توسط دولت و نمایندگان شهرستان اظهار داشت :اگر برای تامین اب اشامیدنی وکشاورزی مناطق مختلف شهرستان و تکمیل جاده های در حال احداث نوراباد -گناوه و نوراباد هرایجان و خان زنیان و فهلیان به دالین و چند جاده فرعی دیگر اقدام عاجلی نشود مناطق روستایی شهرستان تخلیه و تبدیل به بیغوله خواهند شد .
ایوبی با ذکر این نکته که قریب ۷۰درصد از اعتبارات شهرستان فقط برای تامین اب و احداث و ترمیم و نگهداری جاده ها هزینه می شود گفت :با اختصاص این اعتبارات عملا ابتکار عمل برای سایر حوزه ها گرفته می شود و اقدامات روبنایی خاصی برای شهرستان انجام نمی گیرد در حالی که از مهم ترین درخواست های مردمی است .
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان ممسنی اظهار داشت :اکنون که با همت مردم و مسولین استان و شهرستان شاهد انتخاباتی سالم و بدون حاشیه و ارام بعد از سه دهه در حوزه انتخابیه بودییم مردم انتظار دارند ثمره این رویکرد انها در توسعه متوازن شهرستان نیز دیده شود که با همدلی موجود ایجاد شده ان شالله شاهد این روند خواهیم بود .
در این مراسم اقایان دکتر انصاری نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دکتر گودرزی نماینده فعلی مردم در خصوص برنامه ها و اقدامات خود سخنرانی نمودند .
گفتنی است اعتبار فاز اول روکش اسفالت خومه زار به میشان به مسافت ۲۰کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۵میلیارد ریال در مدت ۶ماه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اجرا خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2910

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.