• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
معاون استانداری فارس:

بصیرت مردم، فتنه سال ۸۸ را خنثی کرد

  • کد خبر : 29057
  • 12 دی 1400 - 9:42
بصیرت مردم، فتنه سال ۸۸ را خنثی کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بصیرت، آگاهی و حضور آگاهانه مردم در صحنه موجب خنثی شدن فتنه سال ۸۸ شد.

اسماعیل محبی پور در آیین تودیع و معارفه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: فتنه‌ای که منجر به جنگ در سوریه شد نیز مشابه فتنه‌ای بود که در داخل کشورمان شکل گرفت اما قدرت نظام ایران اسلامی و آگاهی و بصیرت مردم آن را هم خنثی کرد.
او ادامه داد: فتنه سال ۸۸ ضرر و زیان اقتصادی بسیاری به کشور و مردم وارد کرد و موجب لغو قراردادهای اقتصادی و خروج سرمایه از کشور شد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم لزوم تداوم آگاهی و بصیرت مردم افزود: تشخیص حق از باطل اکتسابی است و از این مسیر بهشت و جهنم انسانها مشخص می‌شود و مردم باید با آگاهی، مصلحت کشور را در مواقع حساس تشخیص دهند و موضع خود را مشخص کنند تا در دام این فضاهای فریب گرفتار نشوند.
وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: در شرایطی که فتنه کشور سوریه با مداخله کشورهای خارجی تشدید شد، در این شرایط سخت حاج قاسم سلیمانی متبلور شد و شرایط را به نفع جبهه مقاومت رقم زد و این شخصیت عظیم پس از بیش از ۴۰ سال خدمت صادقانه و شجاعانه برای کشور به شکل ناجوانمردانه به شهادت رسید و راه مکتب این سردار بزرگ ادامه خواهد داشت.

حضور پناهندگان باید برای کشور دستاورد داشته باشد
محبی پور، با لزوم جذب اعتبارات بیشتر از نهادهای بین‌المللی کمک کننده به پناهندگان با توجه به حضور جمعیت گسترده پناهندگان در استان فارس تاکید کرد و افزود: حضور پناهندگان می بایست برای کشور حاوی دستاورد باشد.
در این مراسم، ضمن قدردانی از سید علاءالدین کراماتی مدیر کل پیشین اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، محمد علی خادم الرسول به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29057

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.