• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
ئیس شورای اسلامی شهر صدرا:

کمپ بزرگ ورزشی یکی از نیازهای مهم شهر صدرا است

  • کد خبر : 28995
  • 09 دی 1400 - 10:45
کمپ بزرگ ورزشی یکی از نیازهای مهم شهر صدرا است
رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: قابل قبول نیست در یک شهر جدید امکانات ورزشی متناسب با نیاز شهروندان ایجاد نشده است و این یکی از بزرگترین مشکلات شهر صدرا می باشد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر صدرا، خداکرم فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا و بهزاد پرنیان شهردار صدرا جهت بررسی امکانات ورزشی ضمن بازدید از مجموعه ورزشی ناظم فکور شهر صدرا با سید محمد ناظم الشریعه رئیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر صدرا دیدار کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به اینکه شهر صدرا از کمبود زیرساخت‌های ورزشی رنج می‌برد گفت :قابل قبول نیست در یک شهر جدید امکانات ورزشی متناسب با نیاز شهروندان ایجاد نشده است و این یکی از بزرگترین مشکلات شهر صدرا می باشد ،متاسفانه مدیران در سالهای گذشته نسبت به ایجاد اماکن ورزشی بی‌توجه بوده اند و علی‌رغم وجود زمینه‌های مناسب و ارزان اقدامات قابل توجهی برای ساخت سالن و زمین‌های ورزشی صورت نگرفته است.
وی افزود: شهر صدرا دارای جمعیت جوان و پویا است که برای پر کردن اوقات فراغت آنان و یا پرداختن به ورزش به صورت حرفه‌ای هیچگونه زیرساختی برای آنها تاکنون در نظر نگرفته شده است که می تواند باعث بروز آسیب‌های اجتماعی فراوانی شود و جوانان و نوجوانان به دلیل کمبود و حتی نبود امکانات ورزشی به ناچار به تفریحات ناسالم روی می‌آورند که نتایج و خطرات جبران ناپذیری را در پی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا خاطرنشان شد: شورای شهر وظیفه دارد به تمام امور مربوط به شهروندان و شهر خصوصاً موضوعات فرهنگی و ورزشی توجه نماید از این رو جلسه ای با سید محمد ناظم الشریعه رئیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر صدرا و سرمربی تیم ملی فوتسال که تجربه بالایی در حوزه ورزش دارد برگزار نمودیم تا طرح‌های توسعه مورد نیاز ورزش شهر را بررسی نماییم که خوشبختانه به نتایج مطلوبی دست یافتیم و در نخستین گام تصمیم گرفته شد که با همکاری شهرداری و وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمک شرکت عمران صدرا یک مجموعه بزرگ ورزشی به عنوان کمپ ورزش در صدرا ساخته شود و در همین راستا شهرداری آمادگی خود را جهت واگذاری زمین مورد نیاز اعلام نمود.

پرنیان شهردار صدرا نیز گفت: برای جلوگیری از بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی می بایست جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش هدایت کنیم ، در ابتدا ورزش همگانی می‌تواند نشاط و سلامتی را به شهروندان دهد و در ادامه با استعدادیابی آنان را به سوی ورزش حرفه‌ای تشویق نماییم، شهرداری صدرا با داشتن سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، ظرفیت خوبی دارد تا با همکاری بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان برنامه‌های متنوع ورزشی به صورت مداوم در پارک‌ها و اماکن ورزشی انجام دهیم.

شهردار صدرا بیان کرد: با حمایت شورای محترم شهر صدرا شهرداری آمادگی خود را برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی همگانی و حرفه ای اعلام می دارد و در حد توان می‌توانیم زمین مناسب جهت ساخت زمین های فوتبال، والیبال، بسکتبال، پیست های دوچرخه سواری و پیاده روی و سایر ورزشها به ورزش اختصاص دهیم تا سرانه اماکن ورزشی را به حد استاندارد نزدیک کنیم.
پرنیان بیان کرد: برای توسعه زیر ساخت های ورزشی می‌توان از منابع مختلفی همچون وزارت نفت جهت ساخت سالن و زمین‌های ورزشی بودجه دریافت کرد و این نیازمند پیگیری مستمر مدیران شهر صدرا، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان است تا بتوان همچون سایر شهرها زیرساخت‌های ورزشی را توسعه داد.

سید محمد ناظم الشریعه رئیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا نیز گفت: تاکنون توانسته‌ایم با حمایت شرکت عمران صدرا چندین زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر ایجاد کنیم، همچنین یک زمین بزرگ فوتبال هم در حال ساخت است که نیازمند توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان می باشد تا سریعتر تکمیل گردد، همچنین در خصوصی نیز اقداماتی را در دست اجرا دارد که سرعت آن کند است و می بایست از آنها حمایت شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با حضور شهردار محترم ،رئیس و اعضای شورای شهر صدرا و سایر مسئولان جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان برگزار نماییم تا از این طریق بتوان ضمن اختصاص بودجه‌های عمرانی دستورات ویژه ای جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر صدرا از وزیر محترم ورزش گرفته شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28995

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.