• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مرگ یک نفر در حادثه رانندگی جاده کیان آباد

  • کد خبر : 2839
  • 06 اردیبهشت 1399 - 7:30
مرگ یک نفر در حادثه رانندگی جاده کیان آباد
تصادف شدید خودروی سواری پژو با کامیون ایسوزو باعث مرگ آنی راننده پژو شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در ساعت ۲۳:۴۴ دقیقه شب گذشته شاهدان حادثه تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پژو در مسیر جاده کیان آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده ای ایستگاه ۱۷ و ۱۴ را به محل حادثه رهسپار کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در مورد جزئیات این حادثه گفت: بنا بر اظهار شاهدین حاضر در محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به علت عدم کنترل خودرو و خارج شدن از مسیر اصلی به شدت بایک دستگاه کامیون ایسوزو برخورد کرده و متوقف شد.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه خودروی سواری در زیر کامیون گرفتار شده و راننده خودرو نیز در اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل، ضمن رعایت موارد ایمنی و پس از ایجاد ترافیک مصنوعی اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودروها کرده و بعد از ایمن سازی خودروها با استفاده از ابزار مخصوص نجات، مشغول رها سازی شخص از داخل خودروی سواری شدند.
عدلو در ادامه اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی راننده پژو را که مردی جوان بود از درون خودروی در هم پیچیده بیرون آورده و برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند که در پی معاینات انجام شده توسط تکنسین های پزشکی اورژانس متاسفانه مرگ این شخص مذکور تائید شد.
وی خاطر نشان کرد: راننده خودروی کامیون نیز که براثر شدت این سانحه دچار مصدومیت شدید شده بود در همان لحظات ابتدایی حضور تیم امدادی از خودرو خارج و جهت انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس سپرده شد.
آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی، خودروها را به کنار جاده منتقل کردند.
گفتنی است علت وقوع این حادثه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهور مشخص خواهد شد.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2839

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.