• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
شهردار صدرا تاکید کرد:

لزوم تقویت آنتن دهی تلفن همراه در صدرا

  • کد خبر : 28244
  • 28 آذر 1400 - 15:40
لزوم تقویت آنتن دهی تلفن همراه در صدرا
شهردار صدرا گفت: یکی از مهمترین مشکلات و درخواست های شهروندان موضوع تلفن ثابت و تقویت آنتن دهی تلفن همراه می باشد.

به گزارش سحاب پرس، بهزاد پرنیان در جلسه ای با حضور مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: یکی از مهمترین مشکلات و درخواست های شهروندان موضوع تلفن ثابت و تقویت آنتن دهی تلفن همراه می باشد.

شهردار صدرا ادامه داد: برای رفع این موضوع شهرداری صدرا همکاری بسیار خوبی با شرکت مخابرات استان داشته است به طوری که تاکنون در کمترین زمان مجوز حفاری تعداد زیادی از آنتن های تلفن همراه در نقاط مختلف شهر صدرا صادر شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا حدود ۱۳ آنتن همراه اول، ۱۲ آنتن ایرانسل نصب گردیده است و ۳ آنتن رایتل در شرف نصب می باشد.

پرنیان افزود: شهرداری صدرا همواره بر رفع مشکلات زیرساختی شهر صدرا تاکید دارد و آماده همکاری با تمام دستگاه های اجرایی می باشد و تلاش می کنیم در چارچوب قانون تمامی موانع بر سر راه توسعه شهر را با همکاری دیگر مدیران و شورای محترم شهر برداریم.

شهردار صدرا ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه فارس در شهر صدرا، بیان کرد: در راستای خدمت به مردم باید افراد بدون خستگی و در نظر گرفتن منافع شخصی به صورت جهادی کار کنند و در این راستا شهرداری نیز نهایت همکاری خود را با ادارات از جمله مخابرات بکار خواهد گرفت.

رئیس شرکت مخابرات فارس نیز ضمن تقدیر از همکاری های بسیار خوب صورت گرفته از سوی شهردار صدرا در حوزه توسعه تلفن ثابت گفت: در حال حاضر تلفن ثابت برای مخابرات نزدیک به ۳۵ میلیون ریال هزینه دارد اما با مبلغ ۲ میلیون ریال مشترکین واگذار می کند، با شرایط موجود تامین امکانات به سختی انجام می شود.

فرشید ایزدی افزود: در حال حاضر مخابرات منطقه فارس این تجهیزات را تامین کرده و در استان موجود می باشد و با همکاری شهرداری و صدور مجوز های لازم توسعه ی مخابراتی در شهر صدرا نیز انجام خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28244

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.