• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از بازدید شهرداری منطقه یک تاکید کرد

لزوم ارتقاء فرهنگ تعامل، رعایت شرط امانتداری و حقوق شهروندان

  • کد خبر : 2809
  • 10 اردیبهشت 1399 - 7:07
لزوم ارتقاء فرهنگ تعامل، رعایت شرط امانتداری و حقوق شهروندان
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و عضو ناظر این شورا در منطقه یک شیراز، به منظور بررسی وضعیت اداری و روند خدمات رسانی به شهروندان از شهرداری منطقه یک شیراز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهردای شیراز، دکتر سید عبدالرزاق موسوی در این بازدید لزوم ارتقا فرهنگ تعامل ، حفظ ظرافت مدیریتی و رعایت شرط امانت داری و حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اعتمادی که شهردار شیراز و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به مدیریت جدید شهرداری منطقه یک داشته اند باید در تصمیم گیری های این مجموعه وفاداری به منافع عمومی را مد نظر قرار داشته  و آثاری نیک از عملکرد خود به یادگار بگذارد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه تاکید کرد: شهرداری شیراز به عنوان گسترده ترین سازمان خدمات رسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع ،آسان و کم هزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد .
وی افزود: همچنین برای ارتقای سطح اعتماد عمومی و شفافیت در انجام امور،تقویت شهرداری الکترونیک را به طور مستمر در دستور کار داشته باشد.
دکتر لیلا دودمان ؛ناظر شورای شهر شیراز در منطقه یک نیز در این جلسه ضمن تاکید بر تمرکز زدایی و اقتدار مناطق شهرداری و افزایش اختیارات در تصمیم گیری ها از تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم منطقه یک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی دائمی سطح معابر و اماکن پرخطر قدردانی کرد و گفت: در نظام مدیریت شهری نکته قابل  اهمیت، مسائل ریاستی و دستورالعملی نیست بلکه رهبری و مدیریت برای بهره مندی از بالاترین کیفیت و بهره وری منابع انسانی است که این مهم می تواند خلا عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین ببرد.
غلامرضا نامورچی شهردار منطقه یک شیراز با ابراز خرسندی از حضور و پیگیری ریاست شورای شهر، به حضور شهردار، مدیران و پرسنل زحمت کش شهرداری در خط مقدم مبارزه با مشکلات و معضلات شهری به ویژه شیوع ویروس کرونا و تلاش های صورت گرفته در این روزها برای حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد .
وی همچنین افزایش اعتماد مردم به شهرداری و تقویت همدلی مردم با این مجموعه را حاصل تاثیر مشهود این زحمات در افکار عمومی دانست و ادامه داد:در جریان مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه یک شیراز ضمن تلاش برای حفظ سلامت شهروندان در مراجعه حضوری به این منطقه سعی شده است با کنترل و توصیه برای استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی دست و حتی کفش ها و رعایت اصول بهداشتی از  سلامت پرسنل و شهروندان  مراقبت شود.
شهردار منطقه یک شیراز در پایان به نقطه نظرات شهردار شیراز مبنی بر اقتدار و استقلال مناطق شهرداری و روانکاری در گردش کار اداری اشاره نمود و افزود: در همین راستا این سیاست در منطقه یک مدنظر قرار گرفته وبر لزوم افزایش اعتماد شهروندان،تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سلامت اداری تاکید کرد و از برنامه های خود برای توسعه فضای شهری و عمرانی مناسب در سطح منطقه یک شیراز اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.