• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس :

۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر متقاضی مسکن ملی در لارستان و دیگر شهرهای فارس هستند

  • کد خبر : 28070
  • 26 آذر 1400 - 12:55
۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر متقاضی مسکن ملی در لارستان و دیگر شهرهای فارس هستند
مهندس عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس شمار متقاضیان مسکن اقدام ملی در این استان و شهرهای جنوبی را ۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر متقاضی اعلام کرد و گفت: به دلیل مجزا بودن حوزه مسوولیت راه و شهرسازی فارس و لارستان این دو حوزه در مسکن ملی نیز تفکیک شده است.

به گزارش سحاب پرس، زمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه متقاضیان در ۴۲ شهر فارس و ۱۳ شهر لارستان و جنوب فارس برای ساخت مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده اند گفت: پیشرفت مسکن ملی در این شهرها متفاوت است برخی در مراحل اجرای  زیر ساخت و فونداسیون هستند ، برخی شهرها زمین واگذار شده  و متقاضیان در حال گرفتن پروانه هستند و در برخی شهرها نیز کار قرعه کشی تخصیص واحد انجام شده و طرح مراحل آغازین را می گذراند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ، طرح مسکن اقدام ملی را فرصتی برای خانه دار شدن اقشار مختلف و طیف های گوناگون جمعیتی با سطوح درآمدی متوسط دانست و گفت: زمین واحد های اقدام ملی از سوی راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذار می شود و بنیاد در این زمینه با اقدام نظارتی زمینه پرداخت تسهیلات را به متقاضیان فراهم می کند .

مهندس زمانی خاطر نشان کرد: از جمله روخدادهای فرخنده و قابل توجه در طرح مسکن اقدام ملی استقبال کم نظیر شهروندان در جنوب فارس و در حوزه لارستان از این طرح است ، از مجموع ۱۳ شهر در شهرستان های جنوب استان فارس شمار متقاضیان در شهرهای گراش ، لامرد ، لار ، خنج و اوز بیشترین تعداد است ، در مجموع در این حوزه ۱۱ هزار و ۴۰۴ تقاضا برای مسکن اقدام ملی ثبت شده است.

وی اضافه کرد : در شهرهای گله دار ، اشکنان ، بیرم ، جویم ، علامرودشت ، عماد شهر ، مهر و وراوی نیز تقاضاها ثبت شده و کار ساخت مسکن اقدام ملی آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28070

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.