• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، میزبان چند عضو کانون پرورش فکری فارس است

  • کد خبر : 28043
  • 25 آذر 1400 - 12:56
جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، میزبان چند عضو کانون پرورش فکری فارس است
بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که اعضای کانون فارس در بخش‌های علمی، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ به مرحله نهایی این رویداد فرهنگی راه یافتند.

به گزارش سحاب پرس، بر پایه مطلب دریافتی از روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، هیأت داوران در بخش مقاله اثر «تحلیل تطبیقی نشانه‌های غیر زبانی قصه‌گویان ایرانی و خارجی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (بررسی موردی)» اثر سمیه آورند و راضیه احمدی از فارس را به عنوان راه یافته به مرحله پایانی معرفی کردند.

همچنین در بخش پادکست، علی صادقی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با پادکست «قصه ما قصه زندگی» در مرحله نهایی «پادکست پژوهشی» حضور خواهد داشت. 
حمیده مختاری از کانون فارس با پادکست «خروس نگو یه ساعت» نامزد دریافت جایزه بخش «پادکست قصه‌گویی» (بخش بزرگسال) است. 
نامزدهای مرحله پایانی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز معرفی شدند که بر این اساس از میان نامزدهای راه یافته به مرحله پایانی، در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی و در آیین پایانی جشنواره قصه‌گویی روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ همزمان با شب یلدا تجلیل می‌شوند.
 نرگس عرفانی نیا از کانون پرورش فکری فارس یکی از راه یافتگان به مرحله پایانی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه است. 
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

مطلب دریافتی دیگر از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس حاکی است با پایان یافتن سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر این رویداد معرفی شدند و دو عضو کانون فارس نیز در جمع شایستگان تقدیر قرار گرفتند.

بر پایه این مطلب، همزمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و جستارنویسی معرفی شدند.
بر اساس آمار دبیرخانه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش در بخش پژوهش اعضا ۱۵۲ اثر، گزارش اقدام‌پژوهی ۱۳۵ اثر، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی ۲۳ اثر، مقاله ۸۱ اثر، پایان‌نامه و رساله ۳۲ اثر و جستارنویسی ۵۳ اثر به دبیرخانه هفته پژوهش کانون ارسال شده بود.
بر اساس این گزارش، آرام تیموری با پژوهش «مرغ خانگی ما» از کانون پرورش فکری فارس،  مرکز فرهنگی هنری لارستان و رامتین شمسی با پژوهش «چرا پاشنه پاهای انسان خشک می‌شود» از کانون پرورش فکری فارس،  مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
از مجموع آثار ارسال شده سه برگزیده در بخش مقاله، سه برگزیده در بخش پایان‌نامه و رساله، سه برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر در بخش گزارش اقدام‌پژوهی، سه برگزیده و ۱۴ اثر شایسته تقدیر در بخش پژوهش اعضا، سه برگزیده در بخش جستارنویسی معرفی شدند و در بخش تحلیل آثار اقدام‌پژوهی هیات داوران این بخش از سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش هیچ یک از آثار را به‌عنوان اثر برگزیده تشخیص نداد و تنها دو اثر شایسته تقدیر شدند.
سیزدهمین ویژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۱ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰ با شعار «از مساله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28043

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.