• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

رونمایی همزمان سه کتاب حسن دهقان شاعر، شیرازپژوه و روزنامه‌نگار

  • کد خبر : 28034
  • 24 آذر 1400 - 16:57
رونمایی همزمان سه کتاب حسن دهقان شاعر، شیرازپژوه و روزنامه‌نگار
سه کتاب حسن دهقان در حوزه های رسانه، شعر و شیرازپژوهی 25 آذر ماه 1400 طی آیینی به طور همزمان رونمایی می شود.

به گزارش سحاب پرس، این کتاب ها «لبخند عسل»، «شکوه خاموش» و «یک خبر خوب برای روابط عمومی ها» نام دارد که در سرای سخن سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران-مرکز فارس رونمایی می شود.
«لبخند عسل» دربرگیرنده ۴۳ رباعی و دوبیتی است و افزون بر اشعار، عکس‌هایی از سه عکاس رسانه‌ای شیراز، الهه پورحسین، شیوا عطاران و امید منوچهری نیز متناسب با متن کتاب آمده است. این کتاب بیشتر در برگیرنده اشعار اجتماعی و عاشقانه است و چند شعر آیینی نیز در آن وجود دارد و دکتر عبدالرضا قیصری در مراسم به معرفی آن می‌پردازد.
کتاب «یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها» نیز که دربردارنده خطاهای رایج در خبرنویسی است، راهی بازار کتاب شده است. این کتاب در ۱۱ فصل منتشر شده و به آموزش‌ها و نکات مهم در خبرنویسی و نمونه‌هایی برای درک بهترِ مفاهیم پرداخته است. ابراهیم اژدری روزنامه نگار و مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس سخنران این بخش از مراسم و رونمایی این کتاب خواهد بود.
کتاب «شکوه خاموش» نیز که حاصل پژوهش و نگارش حسن دهقان و عکس‌هایی از شیواالسادات عطاران عکاس خبری و مستند شیراز از بافت تاریخی شیراز است، دیگر کتابی خواهد بود که در این آیین رونمایی می‌شود. در این پژوهش ۷۴ خانه‌ی ثبت ملی شده از محله‌های سنگ سیاه، سرباغ و حتی بخش‌هایی از محلات درب مسجد و سر دِزک در نقشه‌ای مدون و عکس‌های بیش از ۴۰ خانه‌ی در دسترس ثبت شده است. مهدی پارسایی نویسنده و شیرازپژوه درباره این کتاب سخن خواهد گفت.
این سه کتاب پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز فارس و سرای سخن این سازمان رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28034

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.