• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
معاون استانداری فارس:

ارتش ایران از تخصص و روحیه سلحشوری برخوردار است

  • کد خبر : 27782
  • 17 آذر 1400 - 14:13
ارتش ایران از تخصص و روحیه سلحشوری برخوردار است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران، تخصص و روحیه سلحشوری موج می‌زند و همه دشمنان از نگاه مقتدرانه آن به وحشت افتاده‌اند.

به گزارش سحاب پرس، روابط عمومی ارتش در فارس در مطلب چهارشنبه خود به نقل از اسماعیل محبی پور در گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در منطقه فارس افزود: اخلاص، ایثارگری، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، روحیه بسیجی و انقلابی‌گری نیز در اجزای ارتش کاملا ملموس و قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی خاطرات خوشی در ذهن مردم ما ایجاد کرده که شاید بتوان از دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید به انقلاب به عنوان نمونه بارز یاد کرد.
او اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دلاوری و مجاهدت در بین تمام ارتش‌های جهان است و اگر ارتش ما که به ظاهر ماموریت اصلی‌اش دفاع سخت از مرزهای کشور است در کوی‌های سازمانی و بین خانواده‌های کارکنانش بسیج را راه‌اندازی می‌کند، نشان دهنده این مهم است که عرصه عملیات روانی را به ‌خوبی درک کرده و در مسیر امام و انقلاب است.

بسیج، تفکری تاثیرگذار در جهان اسلام است
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس هم گفت: بسیج فارغ از جنسیت، شهرت، ثروت و مقام یک تفکر است که در سطح جهان و به ویژه جهان اسلام تاثیرگذار بوده و کسانی که دارای تفکر بسیجی هستند دست به دست هم داده و با نهایت خلوص برای انقلاب و مردم کار می‌کنند.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، با اشاره به افتخار آفرینی جوانان بسیجی در تمام عرصه‌های پیش روی انقلاب افزود: کاری که ورزشکاران و مدال‌آوران بسیجی ما در المپیک انجام دادند و با کسب مقام قهرمانی پرچم کشور را به اهتزاز درآوردند دست کمی از رشادت‌های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس ندارد.
در این آیین از ورزشکار بسیجی میثم دلخانی قهرمان رشته کشتی فرنگی در مسابقات المپیک و بسیجیان نمونه کوی‌های سازمانی ارتش در منطقه فارس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27782

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.