• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

نایب قهرمانی فارس در مسابقات فریزبی لیگ ملی دیسک طلایی بانوان

  • کد خبر : 27645
  • 15 آذر 1400 - 16:19
نایب قهرمانی فارس در مسابقات فریزبی لیگ ملی دیسک طلایی بانوان
رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس از نایب قهرمانی بانوان فارس در مسابقات فریزبی لیگ ملی دیسک طلایی کشور خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس به نقل از سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس در این مسابقات بیش از ۶۰ ورزشکار ۱۷ استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمان، قم، هرمزگان، بوشهر، گلستان، اراک، خوزستان، تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی، مازندران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و البرز در سه بخش دقت، مسافت و حداکثر زمان پرواز به مدت ۲ روز با هم رقابت کردند.
بر اساس اعلام داوران تیم‌های خوزستان، فارس و آذربایجان غربی به ترتیب با کسب بهترین امتیازات مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود نظر داوران در بخش حداکثر زمان پرواز (MTA) آرزو و الهه کاظمی از آذربایجان غربی مقام اول و دوم و فائزه خلفی از خوزستان مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.
همچنین فاطمه خائفی دارابی از فارس، طیبه پاکیزه از قم و معصومه صالحی از خوزستان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم بخش دقت این مسابقات شدند.

پاک فطرت افزود مدال‌های اول تا سوم بخش مسافت لیگ دیسک طلایی بانوان هم به ترتیب به فائره خلفی از خوزستان، آرزو کاظمی از آذربایجان غربی و زهرا زنده بودی از بوشهر رسید.
سیروس پاک افزود مسابقات “لیگ دیسک طلایی” برای نخستین بار در بخش آقایان به میزبانی ساری برگزار شد و گنبدکاووس هم میزبانی بخش بانوان این مسابقات را بر عهده داشت.
مسابقات کشوری فریزبی بخش مردان با عنوان لیگ دیسک طلایی با حضور ورزشکاران ۲۰ استان هشتم آذر در ساری برگزار شد و تیم‌های خوزستان، مازندران و بوشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان پاک فطرت با قدردانی از تیم فریزبی بانوان هیات و بهزادی نسب مسئول کمیته فریزبی استان این افتخار آفرینی را گامی محکمی دانست برای موفقیت های آتی این تیم و مجموعه فریزبی استان فارس.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27645

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.