• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رییس سازمان بسیج اساتید فارس:

بسیج ظرفیتی برای فائق شدن بر ضعف‌ ساختار اداری است

  • کد خبر : 27249
  • 10 آذر 1400 - 22:34
بسیج ظرفیتی برای فائق شدن بر ضعف‌ ساختار اداری است
رییس سازمان بسیج اساتید استان فارس گفت:بسیج ظرفیت رو به جلو برای فائق شدن بر ضعف ساختار اداری و یا کم کاری های احتمالی است.

به گزارش سحاب پرس، محسن جاجرمی زاده چهارشنبه در مراسم تقدیر از بسیجیان دانشگاه پیام نور شیراز که با حضور کارمندان و استادان این مرکز دانشگاهی برگزار شد افزود: در شرایطی که پس از انقلاب کشور مورد آسیب ها و تهدیدهای مختلفی واقع شده بود امام راحل(ره) با هوشیاری و نگاه بلندی که داشتند و با این فرض که ساختارهای موجود جوابگوی تهدیدات نیست فرمان تشکیل بسیج را صادر و از یاس ناشی از کمبود امکانات دفاعی و ساختارها جلوگیری کردند.
وی همچنین با اشاره به میدان دار بودن بسیج در همه عرصه ها گفت: ملت ایران ورود به دهه پنجم انقلاب را در شرایطی جشن گرفتند که دشمن قصد داشت نابودی انقلاب را جشن بگیرد.
جاجرمی زاده همچنین هویت بسیج را هویت جمعی مردم ایران دانست و گفت: با در نظر گرفتن اینکه در نظام جمهوری اسلامی حقوق های نجومی و فساد زیبنده آرمانهای انقلاب نیست بسیج با هوشیاری و عمل به موقع هر زمان با این موارد روبرو شد وارد میدان می شود و از ارزش های نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز شیراز نیز ارزش آفرینی و ارزش مداری را مهمترین رسالت بسیج و بسیجی دانست و گفت: احساس خدمتگزاری و خدمت آفرینی از مهمترین نقش های بسیج به عنوان یک تشکل مردمی است.
مهرداد احمدی افزود: پایبندی به قانون،مساله شناسی و پاسخگویی به ابهامات با توجه به تعامل نهاد بسیج با مردم بسیار حائز اهمیت است.
در این مراسم از تعدادی از کارکنان بسیجی دانشگاه که در برنامه های بسیج مشارکت فعالانه داشتند به نمایندگی از سایر کارمندان قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=27249

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.